Gå til innhold

Vennene mine ler av meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter psykisk og går på medisiner. Jeg har tider hvor jeg kan gjøre og si rare ting, men er langt fra gal.
Opplever at alle mine bekjente har støtt meg ut, og at til og med mine nærmeste nå ler av meg bak ryggen min. Til og med de jeg stoler på og forteller private ting til, sier det videre til andre. Bør jeg konfrontere de med det, evn hvordan, eller bør jeg akseptere at det er vanlig å snakke om andre til andre og holde meg unna folk?  Personlig kunne jeg aldri sagt noe som ville sværte en venninde av meg, til noen andre, selvom det var sant det jeg sa videre.

Anonymkode: e5861...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt vanskelig å gi deg et godt svar når jeg ikke vet hva de ler av..

Anonymkode: 2f077...fbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier som kan oppfattes som rart da? Det må jo være noe, dersom folk begynner å unngå deg.

Anonymkode: d02fe...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt til dem at du ikke vil de skal si det videre? Ja du burde ta det opp med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg sliter psykisk og går på medisiner. Jeg har tider hvor jeg kan gjøre og si rare ting, men er langt fra gal.
Opplever at alle mine bekjente har støtt meg ut, og at til og med mine nærmeste nå ler av meg bak ryggen min. Til og med de jeg stoler på og forteller private ting til, sier det videre til andre. Bør jeg konfrontere de med det, evn hvordan, eller bør jeg akseptere at det er vanlig å snakke om andre til andre og holde meg unna folk?  Personlig kunne jeg aldri sagt noe som ville sværte en venninde av meg, til noen andre, selvom det var sant det jeg sa videre.

Anonymkode: e5861...32f

Konfronter dem,for da viser du at du krever litt respekt.Virker ikke særlig hyggelig,så ta dem fatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit at de oppfører seg sånn. Jeg ville konfrontert dem og spurt hvorfor de holder på som de gjør..

Anonymkode: 6448a...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...