ajarRun Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Er det innenfor? Bør jeg velge folk som skal samme vei som meg? Det er sånn tre jenter som sitter alene og spiser pølse. Dersom det er innenfor, hva åpner jeg med?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 La jentene være i fred. Du skal ut og reise Anonymkode: b83ba...362 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Er det innenfor? Bør jeg velge folk som skal samme vei som meg? Det er sånn tre jenter som sitter alene og spiser pølse. Dersom det er innenfor, hva åpner jeg med? Begynn å fomle med buksesmekken og spør om hun vil smake på pølsa di Anonymkode: bda20...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg har faktisk blitt forsøkt sjekket opp på Gardermoen, og det er det kleineste sjekkeforsøket jeg har opplevd tror jeg. Anonymkode: 56b19...781 1
Berit Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Er det innenfor? Bør jeg velge folk som skal samme vei som meg? Det er sånn tre jenter som sitter alene og spiser pølse. Dersom det er innenfor, hva åpner jeg med? Hva tenker du da? Skal du sjekke opp alle tre, eller er det en du har lyst til å bli mer kjent med?Du kan jo gå bort og spørre på en høflig måte hvor de skal? Kanskje går snakken videre av seg selv. Kanskje du kan spørre om å få sette deg ned og spandere noe å drikke mens dere venter?
Belbus Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Ser ikke noe galt i det dersom de ikke løper for å rekke flyet sitt. Der hvor de henter bagasjen sin er det iallefall innenfor
ajarRun Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2015 Hva tenker du da? Skal du sjekke opp alle tre, eller er det en du har lyst til å bli mer kjent med?Du kan jo gå bort og spørre på en høflig måte hvor de skal? Kanskje går snakken videre av seg selv. Kanskje du kan spørre om å få sette deg ned og spandere noe å drikke mens dere venter?Jeg ville nok valgt den som var nest søtest, da har jeg best odds for å lykkes. De solgte kun Rignes på boks, det er vel litt tragisk å tilby? Men de forsvant, de hadde vel fly å ta eller noe slikt. Jeg måtte forøvrig også dra, venter nå på at boardingen skal starte. Har satt meg helt bakerst i flyet ved vinduet, kanskje jeg møter noen der.
Berit Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 De solgte kun Rignes på boks, det er vel litt tragisk å tilby? Men de forsvant, de hadde vel fly å ta eller noe slikt. Jeg måtte forøvrig også dra, venter nå på at boardingen skal starte. Har satt meg helt bakerst i flyet ved vinduet, kanskje jeg møter noen der.Nei, det går fint. Men de hadde sikkert noe alkoholfritt også?Ja, det kan være hyggelig å sitte ved siden av en og begynne å prate og bli kjent.
ajarRun Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2015 Nei, det går fint. Men de hadde sikkert noe alkoholfritt også?Ja, det kan være hyggelig å sitte ved siden av en og begynne å prate og bli kjent.Dispenserbrus og farris, jeg tror ikke jeg hadde orket å bli i lag med en farrisdrikker. Det er veldig hyggelig å møte folk på reiser, men det ser ut som det er pensjonister på vei til ferie på dette flyet. Hater flyene som ikke er typiske pendlerfly, der er det så mange håpløse folk som gjør alt tregt og irriterende.
fullkornspasta Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Haha, sist jeg var ute og reiste, sto jeg i sikkerhetskontrollen (av alle plasser), da mannen bakom meg i køen begynte å snakke med meg. Jeg er veldig utadvendt, så jeg svarte selvfølgelig og pratet litt generelt om hvor jeg skulle reise og sånn. Plutselig spør han om jeg har lyst til å "ta en matbit for å bli bedre kjent?". Da skjønte jeg at jeg kanskje hadde vært litt i overkant hyggelig, og jeg takket pent nei. Edit: Var forøvrig på Gardermoen, altså. Endret 13. desember 2015 av fullkornspasta
Berit Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Dispenserbrus og farris, jeg tror ikke jeg hadde orket å bli i lag med en farrisdrikker. Det er veldig hyggelig å møte folk på reiser, men det ser ut som det er pensjonister på vei til ferie på dette flyet. Hater flyene som ikke er typiske pendlerfly, der er det så mange håpløse folk som gjør alt tregt og irriterende.Ha, ha, morsomt. Jeg er en farrisdrikker. I hvertfall på Gardemoen.God tur
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Jobber du på gardemoen ? Så er det et STORT NEI .Men om du skal reise, og tilfeldigvis slår av en hyggelig prat med en jente som er like delaktig i samtalen tilbake, og dere tilfeldigvis får kjemi, så er det ikke noe i veien for å tilfeldigvis spørre om hun er singel og om dere skal ta en kaffe når dere er tilbake fra tur - men om du mener å gå målrettet inn for jenta som sitter alene å spiser pølse når det er åpenbart at hun bare vil sitte i fred så vil du bare ødelegge dagen hennes og evn din fordi du blir avvist. Anonymkode: 6cabf...846 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå