AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har lyst til å prøve denne, da jeg har lest mye bra om den. Jeg er usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har urenhud med kviser i kinna for det meste og nupper. Jeg tåler svært lite.Jeg var inne på Kicks sine hjemmeside og det er forskjellige typer. White, Pink osv. Men står ingenting om de forskjellige typene, bare samme beskrivelse på alle. Noen som kan hjelpe? Veldig usikker. Anonymkode: da9fb...568
Sandie Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Du velger fargen du liker best Mia 2 kommer i flere ulike farger,men selve modellen er den samme: Mia 2 har 2 ulike hastigheter du kan innstille børsten på.Mia 1 har kun 1,og Mia 3 har 3.Jeg kjøpte Mia 2 men har hittil bare brukt den laveste hastigheten,for den funker perfekt for meg.Så derfor kunne jeg sikkert klart meg med Mia 1,men på Kicks der jeg også kjøpte min,har de bare Mia 2 tror jeg.Jeg har alltid hatt litt uren hud,og i de senere år er den også blitt mer sensitiv.Jeg brukte først sensitiv-børsten,(den følger med i pakken når du kjøper Mia 2),men har nå byttet til denne,som er mykere men likevel renser godt:http://www.kicks.no/clarisonic-b485/brush-head-cashmere-cleanse-p60665Mia2 har gjort underverker for huden min.Har nesten aldri urenheter lenger Endret 13. desember 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Ok, Tusen takk Anonymkode: da9fb...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå