AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Sender dere barn med tett nese og "halvpjusk" tilstand i barnehagen? Jeg ser jo at det er kortere til gråt og frustrasjon enn normalt, men ingen feber. Litt hoste... Anonymkode: 61efa...5d7
Luckiness Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Nå sier ikke "halvpjusk" meg så veldig mye. Men dersom jeg selv er svært forkjølet med skikkelig tett nese (hvor nesespray nytter lite), mye hoste, gjerne hodepine og generell slapp og trett tilstand, så holder jeg meg hjemme. Det kommer jo litt an på barnet...Men kan neppe tro det er så veldig kjekt/lurt å være i barnehagen dersom man er trett, skikkelig forkjølet, hoster, tett nese osv. Det kan fort forverre seg, og ikke noe kjekt å risikere at hele barnehagen blir smittet med forkjølelse heller.
Sushi Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Tja. Det kommer veldig an på allmenntilstanden og magefølelsen. Hvis formen er god om morgenen leverer vi. I verste fall må vi da komme og hente barnet igjen. Hvis barna skulle vært hjemme hver gang de har litt snørr så kunne de knapt vært i barnehagen. Men så snart de har feber eller dårlig allmenntilstand er vi selvsagt hjemme.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Tja. Det kommer veldig an på allmenntilstanden og magefølelsen. Hvis formen er god om morgenen leverer vi. I verste fall må vi da komme og hente barnet igjen. Hvis barna skulle vært hjemme hver gang de har litt snørr så kunne de knapt vært i barnehagen. Men så snart de har feber eller dårlig allmenntilstand er vi selvsagt hjemme.Samme her. Anonymkode: 6e22e...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå