Michellina Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Vi holder på å pusse opp noen rom i huset og har hatt snekker her til å ordne vegger. Det er brukt ferdig grunnet slette huntonit veggplater som er stiftet på. Nå skal vi sparkle og male veggene selv. Problemet er at flere steder, spesielt i hjørnene stikker stiftene ut! Hva gjør jeg da?! Har prøvd å banke de inn, men det går ikke. Noen som vet??Kan jo ikke bare sparkle og male over, da blir det jo masse bulker i veggen. Håper noen kan hjelpe meg!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Har du brukt dor? Anonymkode: b0ef1...375
Michellina Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2015 Har du brukt dor?Anonymkode: b0ef1...375Nei, det har jeg ikke prøvd. Tror du det vil fungere? Har bare prøvd å banke stiftene med hammer, det gikk hvertfall ikke..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Nei, det har jeg ikke prøvd. Tror du det vil fungere? Har bare prøvd å banke stiftene med hammer, det gikk hvertfall ikke..Prøv dor og hammer. Jeg vet ikke helt hva du mener med stifter, men om det er snakk om dykkert som ikke har gått ordentlig inn på grunn av dårlig trykkluft, så skal det funke. Har gått over en haug her også da håndtverkerne gjorde en slett jobb. Egentlig er det en del av jobben da, så ville bedt snekkeren fikse. Men om dere gidder selv er det bare å benytte seg av dor og hammer rett og slett Anonymkode: b0ef1...375
Michellina Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2015 Den 14. desember 2015 at 10.36, AnonymBruker skrev: Prøv dor og hammer. Jeg vet ikke helt hva du mener med stifter, men om det er snakk om dykkert som ikke har gått ordentlig inn på grunn av dårlig trykkluft, så skal det funke. Har gått over en haug her også da håndtverkerne gjorde en slett jobb. Egentlig er det en del av jobben da, så ville bedt snekkeren fikse. Men om dere gidder selv er det bare å benytte seg av dor og hammer rett og slett Anonymkode: b0ef1...375 Takk for svar. Med stifter mener jeg kramper, ikke dykkert. Får prøve litt til eller be snekker komme å fikse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå