AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 hvorfor får folk som bruker kokain sån fettete hud som er litt grå? sånn... trist/tung hud? hva er det i det stoffet som gjør at huden blir sånn? noen som vet? jeg holder på med en oppgave i kjemi skjønner dere, og må finne ut om hva som gjør at huden blir sånn. mulig dere må flytte tråden. Anonymkode: e6ec0...068
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Du sitter med svaret på det her hvis det er sånn at du kan kjemi.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Du sitter med svaret på det her hvis det er sånn at du kan kjemi.jeg holder på. jeg kan det ikke helt enda. Anonymkode: e6ec0...068
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har ikke lagt merke til noe rød tråd at alle som bruker kokain får sånn hud ??Jeg kjenner en god del som bruker kokain, og en god del som bruker helt andre rusmidler, og mange som ikke bruker noe.Det er jo en tendens at de som er rusavhengige ikke er like flinke med personlig stell, om de ruser seg daglig kanskje, men jeg har vanskelig for å tro at bruk en sjelden gang i blandt påvirker huden. Men uansett så er jo kokain sterke kjemikalier og usunt for kroppen, så det vil jo påvirke huden slik sigaretter gjør for eksempel bare på en annen måte, om man bruker det mye. Eksagt hva vet jeg ikke, men i mine øyne en kombinasjon av dårlig personlig stell og generelt nedbrytning av kroppens metabolisme pga rusmiddelet (alle rusmidler ikke kun kokain) Anonymkode: 061d5...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå