Gå til innhold

YSL sminke?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en av de mono øyenskyggene som jeg kjøpte hos SN for under 200kr.

Den har en veldig behagelig og silkemyk konsistens og sitter bra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Takk, det høres bra ut. Jeg har lyst på noen nye øyenskygger, kanskje helst en duo, og liker YSL generelt. De har fine leppestifter (som jeg dessverre ikke bruker så ofte), solpudderet er fint siden det ikke er så gult, og Touch Blush er heller ikke så dum. I tillegg har jeg Touche Eclat i nr 2, men er ikke helt sikker på hva jeg synes om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også en mono-øyenskygge i mørk grå, perfekt for en "sotet" look. Den er super, blant de beste jeg har prøvd.Spesielt konsistensen er super, silkemyk og superenkel å legge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Hva synes du om Touche Eclat kontra Kanebo?

Kanebo er best, pga fargene. Touche Eclat i nr 2 er egentlig for lys (impulskjøp på tax free), selv om den er gulaktig. I Kanebo er nr 2 perfekt match for meg (må ha gulaktige farger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Dekker Kanebo bedre enn Touche Eclat ?

Definitely! YSL er mer highlighter enn dekkstift, og dekker ikke noe særlig, den bidrar kun til å "lyse opp" området under øynene.

Hva slags farge har du i Kanebo? For meg er 02 der PERFEKT MATCH, man kan ikke se at jeg har sminke på meg selv i skarpt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Kanebo.

Først brukte jeg Ysl i nr 1 i fjor vinter, men byttet den ut til fordel for Dior Skinflash i nr. 2 som jeg liker mye bedre.

Er bare nysgjerrig på Kanebo siden det er så mange som skryter av den her.

Høres ut som om den må prøves neste gang.

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...