Timian Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sitter her for meg selv og lurer på hvor mange innlegg som må til for å stige i gradene for hver grad... Ikke at det er noe mål i seg selv, men må innrømme at det var litt stas å få TO fargede sånne dingser...! Og nå gleder jeg meg til å få tre..! Små barn små gleder, større barn enda større gleder...
Gjest lilletroll Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Blir flere og flere innlegg du må ha for at det skal skifte jo flere innlegg du har....hm....DET var rotete fortalt, det..... :oops: Men skjønte du hva jeg mente allikevel?? *håper* Når det gjelder nøyaktig antall innlegg for å skifte "grad" må nok en eller annen moderator svare på det...
lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 når du runder 200 er du meget godt kjent,slik som meg,jiippii så da har du ikke så lenge igjen..men etter det så trur jeg det tar en god del innlegg til for å stige
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Og når du er så patetisk som meg er det slutt på grader å strekke seg etter... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå