Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har merka at øyenbryna har blitt noe av det viktigste utseendemessig de siste årene. Har selv også blitt mer og mer obsessed med mine egne og andres bryn. Blir aldri fornøyd med brynene uansett hvor mye tid jeg bruker på de. Kjører en naturlig look, og prøver å få endene til å vokse fyldigere. Noen som har tips til dette? Hvor mye bryr dere dere om øyenbryn?

Endret av Pastalovah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns, med den nye øyenbryns-sminketrenden som er nå, at de fleste går rundt og ser ut som drag queens. Ikke noe galt med drag queens altså, men det er kanskje litt voldsomt med mindre man skal ha show for noen. 

• Liker 4
Skrevet

Enig med det med draqueens faktisk ! Mange ser bare mere mandige ut, det er ikke pent med kjempe mørke og kjempe markerte perfekte bryn , men å stelle de litt ekstra og sminke de i en naturlig duset farge gjør jo at de rammer inn ansiktet på en mer tilrekkende måte. Hårfin balanse her...

For å få tykkere hårvekst så bruker jeg castor olje, de tilfører næring og fett til hårene som gjør at de fremstår tykkere og mer tette,
men jeg har desverre fremdeles til gode å få vokst ut hår der hvor jeg har nappet vekk slik at det har sluttet å vokse....

Anonymkode: fa9a8...d6e

• Liker 1
Skrevet

Enig med det med draqueens faktisk ! Mange ser bare mere mandige ut, det er ikke pent med kjempe mørke og kjempe markerte perfekte bryn , men å stelle de litt ekstra og sminke de i en naturlig duset farge gjør jo at de rammer inn ansiktet på en mer tilrekkende måte. Hårfin balanse her...

For å få tykkere hårvekst så bruker jeg castor olje, de tilfører næring og fett til hårene som gjør at de fremstår tykkere og mer tette,
men jeg har desverre fremdeles til gode å få vokst ut hår der hvor jeg har nappet vekk slik at det har sluttet å vokse....

Anonymkode: fa9a8...d6e

har svarte øyenbryn fra naturens side, så er ikke så mye å få gjort med det uansett hvordan set ser ut

Skrevet (endret)

Jeg er blitt mer opptatt av bryn nå enn jeg var før,men synes ikke trenden med veldig store markerte bryn kler meg særlig bra. Har ganske tynne bryn fra naturens side,og ikke er de så veldig mørke heller.Jeg orker ikke tegne opp bryn dobbelt så tykke som de jeg har,og som må vedlikeholdes med enda mer sminke ut over dagen.Dessuten liker jeg ikke når blikkfanget i ansiktet blir øyenbryn og alt annet kommer i bakgrunnen.Greit nok for de som har den typen bryn fra naturens side og kler det,men jeg har gått tilbake til mine tynne bryn nå.Trender er jo uansett bare laget for at noen skal tjene penger,så jeg følger det ikke slavisk.

Endret av Sandie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...