Gå til innhold

Familien min er fucka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien min er helt sykt rar. Har en onkel som jeg aldri har møtt, og jeg vet ikke om han veit at jeg eksisterer, selv om vi bor i samme by. Mamma og pappa er skilt og pappa bor 60 mil unna meg. Tanta mi på farssiden klikker alltid over små bagateller, og kan bruke et år på å slutte å furte. Jeg har også egentlig en skikkelig liten familie, men nesten ingen kontakt med noen av de. Broren min og jeg snakker ikke selv om vi bor i samme hus, og han snakker egentlig ikke med noen andre heller, og han er alltid sur. 

Det var litt av min familie, hvordan er deres? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren min hadde jeg ikke kontakt med i mange år, han er gift med mammas x-bestevenninne. Har heller ikke kontakt med onkler og tanter. Tror de aller aller fleste har en utrolig spesiell familie :P har ikke hørt om noen som ikke har noe snusk i familien. 

Anonymkode: bfa86...585

Skrevet

Min er ganske syk også. Har ikke kontakt med far siden. Far og mor min ble skillt da jeg var i tenårene. Mor siden drikker alkohol til omtrent alle familiebesøk inkludert jul med barn.... 

Anonymkode: cb6ff...d26

Skrevet

Tror de fleste familier er litt fucka, sånn egentlig. 

Anonymkode: e20f3...2c6

Skrevet

Mamma og pappa har ikke vært sammen siden jeg var bitteliten.

Pappa sin side er white trash. Tanta mi skjøt katten min når farmor døde fordi hun ikke visste hva hun skulle gjøre med den i 2 dager (farmor passet katten en sommer, og jeg var på ferie når hun døde og kunne ikke komme meg dit før 2 dager. Vi var på ferie på andre siden av kloden.) Katten kunne fint ha vært ute i 2 dager.

I bryllupet til kusina mi fløy glass vegg i mellom fordi tantene mine begynte å krangle høylytt over arven etter farmor. Det har gått 7 år siden hun døde.

Hver jul gir jeg og tanta mi (som skjøt katten) krigsfilmer til hverandre. Det er kun et symbol på at vi faktisk hater hverandre.I år får hun en dokumentar om Hitler. Det har bare blitt en greie.

Tantene mine hadde en stor krangel PÅ FACEBOOK om at dattera til hun ene ville oppkalle barnet etter en annen slektning. Hun ene mente det var urettferdig at ikke hun ble oppkalt etter.

Ca hver gang det er en familiesammenkomst så er det noen som får et glass helt over seg. Alltid noen som har en krangel.

Det er helt latterlig. Vi virker som familien i Gipsy Sisters på TLC. 

Anonymkode: eb8c5...d30

• Liker 1
Skrevet

Etter at mor og far skilte seg, brukte far all sin tid på å hjernevaske meg til å tro at mor var ond og hatet meg. Så jeg hatet henne frem til jeg ble ca 18, og da fant jeg ut at han rett og slett er litt sosiopat. Så kastet han meg ut, vel vitende om at jeg ikke hadde noen steder å dra, og har brukt det siste tiåret på å prøve å bestikke meg med dyre gaver og reiser, mens han prøver å overbevise meg om at jeg har misforstått alt som har hendt. 

Mormor er sinnsykt rasist, mamma ser det ikke (selv om mormor skremte vettet av meg med historier om asylsøkere før jeg var gammel nok til å vite hva det er), brodern er eks-narkis og søstra jobber med noe topphemmelig militærgreier som ingen vet noe som helst om, på grunn av rikets sikkerhet og alt det der. 

Mor er så alminnelig at jeg ikke vet hvordan jeg kan beskrive henne, det er vel sært nok i seg selv. Og jeg har vært ut og inn av psykiatriske klinikker siden jeg var 16, det klandrer jeg far for. 

Men jeg ser at sammenlignet med familien til AB..d30 er familien min himla A4 :P 

Anonymkode: efca3...227

Skrevet

Alles familier er fucka når man er ung :)

Ikke for det...Det går aldri helt over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...