Papirfly Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Stadig vekk scroller jeg nedover VG eller Dagbladet og blir fysisk uvel når jeg kommer over bilder som er slik som dette:http://bloggfiler.no/emiliesskap.blogg.no/images/1437465-12-1448118486711.jpg(Dette har ingenting med personen på bildet å gjøre, kun effekten som er brukt)Er det bare meg? Jeg blir så sinnssykt svimmel og uvel av slike bilder, det gjør fysisk vondt i øynene. Skulle ønske avisene sluttet å bruke slike bilder... Fant ikke igjen noen akkurat nå på avisene, så brukte dette som eksempel, for her er den samme effekten. Det ser ut som om bildet kommer mot meg i full fart. En optisk illusjon? Har prøvd å se på bildet fem sekunder i strekk, får det ikke til.
Papirfly Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2015 Åååh, nå kjente jeg igjen personen på bildet! Vil bare si at jeg har stor respekt for denne personen og bloggen! Linken er kun ment som eksempel på en bildeeffekt jeg blir svimmel av! Please ikke ta dette som kritikk av bloggeren! Uff. 1
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Det er jo sånn man ser når man er veldig svimmel eller full
OPIgirl Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Nei, reagerte ikke noe spesielt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå