Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Noen som vet når neste sesong kommer til Norge? Eller om den kommer i det hele tatt. Var i USA i tre mnd og kom hjem i går. Fikk sett de to første episodene. Håper det kommer til TV3 igjen. Og snart, for jeg skal tilbake til USA i Januar and da vil jeg ikke ha gått glipp av det i begge kontinenter.
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Doh! Det var en ide. Tenkte ikke på det i det hele tatt. Takker.
Gjest Hel Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 De sa det var store sjanser for det, men mer vet de ikke ennå. :-)
Gjest TyRaB. Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 koser meg med repriser på ztv for tiden jeg gikk glipp av de første episodene av sesong 1, det er trist glimrende serie!
Gjest gloria Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 De sa det var store sjanser for det' date=' men mer vet de ikke ennå. :-)[/quote'] Jeg sendte også en e-mail for lenge siden, men sa da de at de var veldig usikre. Flott om de har ombestemt seg. Ble glad nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå