AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Del Skrevet 12. desember 2015 Vet ikke hvorfor jeg er så lei meg over dette, men vil bare høre om andre her blir lei seg når venninner dumper dere. Det som skjedde var at jeg møte en jente via kg og aktivitetsvenner.no (samme person) og vi skrev en del med hverandre før vi møttes. Jeg er en heterofil dame altså, så var ikke noe sjekking eller noe! Jeg ville bare bli kjent med litt flere folk, siden de fleste på min alder er gift etc. Uansett, denne damen jeg ble kjent med var supergrei, vi hadde masse til felles og møttes ofte. Dro på flere fjellturer og til og med på ferie til utlandet sammen i sommer. Hun sa hun var glad for å ha møtt en så god venninne som meg, at jeg var sprudlende, morsom og artig å være med. Så etter i sommer har kontakten dabbet av. Fra å spontant møte opp hos hverandre for en kaffe eller et glass vin ble det tyst. Jeg har invitert henne med på ting men hun sier bare hun er opptatt.. jeg har sett at hun har etterlyst venninner her på kg også. Greit nok så syntes hun kanskje ikke det var så stas å henge med meg likevel, men jeg skjønner ikke hva som skjedde. Føler meg så verdiløs pga dette.. og jeg tør ikke ta kontakt med henne for å spør hva som skjedde heller. Har slettet meg fra aktivitetsvenner for jeg vil ikke bli avvist noe mer Jeg reagerer på samme måte når menn dumper meg og, men det er så rart at jeg blir så lei meg. Har heldigvis masse andre venner nå, blitt kjent via jobb etc. Er det flere som har opplevd dette med å bli avvist av venninner? Er kg/aktivitetsvenner litt som nettdating? Fort gjort å bli kjent men skal ingenting til før man blir dumpet? Anonymkode: a286b...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Del Skrevet 12. desember 2015 Det var jo trist å høre. Skjønner at du blir veldig forvirret og usikker. Men når du til og med har vært utenlandsferie med henne, så synes jeg du godt kan få en forklaring fra henne. Skriv til henne at du aksepterer at hun ikke vil ha kontakt lenger, men at du lurer på hva som fikk henne til å endre mening om vennskapet, om det var noe du har sagt eller gjort.Jeg regner med at hvis du hadde tabbet deg ut og gått over streken på noen måte, ville du vel ha hatt en aning om dette selv.Jeg har selv også opplevd at en venninne har mistet interessen for vennskapet det siste halvåret, og jeg spurte om årsaken. Fikk svar, og det førte til brudd. Like greit. Jeg fant nå ut at hun ikke var noen virkelig venninne, og at vennskapet bare har vært bortkastet. Anonymkode: 9910a...a88 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Del Skrevet 12. desember 2015 Man vokser fra hverandre og interesser og preferanser forandrer seg. Du må ikke ta det personlig! Anonymkode: f89c7...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. desember 2015 #4 Del Skrevet 13. desember 2015 Spør da vel. Det kan jo være hva som helst, men jeg ville tenkt tilbake på den turen i sommer. Var det sånn at det viste seg at dere hadde altfor forskjellige interesser da? Klagde du mye? Snakket dere om politikk? Merket du at hun ikke helt trivdes? Kranglet dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Del Skrevet 13. desember 2015 Du sier det ble tyst ts, ble hun opptatt med noe i høst? Har du tatt initiativ til ting? Husk at vennskap har bølgedaler og det kan godt være dere får god kontakt igjen. Ikke ta det personlig er mitt råd. Anonymkode: 8a011...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Del Skrevet 13. desember 2015 Kanskje hun har fått eg kjæreste? Kanksje hun er gravid? Kanskje hun sliter ( depresjon osv )?Det kan jo være ting som ikke har med deg å gjøre? Anonymkode: 0d638...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Del Skrevet 13. desember 2015 Man vokser fra hverandre og interesser og preferanser forandrer seg. Du må ikke ta det personlig!Anonymkode: f89c7...682Det blir nå litt enkelt å si!I TS sitt tilfelle virker det jo som denne ferieturen kan ha vært utslagsgivende. At det var noe da som gjorde at venninnen ombestemte seg angående vennskapet. Og det hadde jo vært veldig greit for TS å få vite det av henne istedenfor å gå og lure på det.Jeg spurte jo selv en venninnen som jeg ikke hadde hørt fra, og det var veldig greit å få svar. Da fant jeg ut at hun egentlig ikke var noen god venninne, og det var like greit at vennskapet ble avsluttet. Anonymkode: 9910a...a88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Del Skrevet 13. desember 2015 Du vet ikke hvorfor du blir lei deg og du synes det er rart du blir lei deg?? Det er jo helt normalt. Hvem er det som ikke blir lei seg om man mister en god venn, og bare tenker "jaja, samme det" ? Anonymkode: de846...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har opplevd det ved 2 tilfeller. Begge gangene var det venninner som går under "bestevenninne". Jeg tror det er helt normalt å få en sorg-reaksjon fordi det er en form for kjærlighetssorg, den eneste forskjellen er at det er snakk om en du har et venninne-forhold til. Anonymkode: b656c...ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. desember 2015 #10 Del Skrevet 14. desember 2015 Tråden ryddet for spekulasjonerBond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå