Gå til innhold

Hvordan style denne julebordkjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord neste helg, og lurer litt på hvordan jeg skal style kjolen:

https://www.google.no/search?q=julebordkjole&safe=active&biw=1440&bih=756&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiSqK-xtNfJAhVD3iwKHZhIACEQ_AUIBigB#imgrc=uslzvGaTy55leM%3A

Kjole nr 2 øverst fra venstre (sølv): den er lignende min, bare min er mørkere grå, og har vanlig stoff med glitterdetaljer. 

Hvordan kan jeg style kjolen mtp på sko, sminke, hår, armbånd/smykke/øredobber? Og hvilken type strømpebukse (jeg er litt kraftig)?

Jeg skal ut å spise, så høye hæler hele kvelden blir nok litt mye...Er det mulig å bruke ankelstøvletter til?

Anonymkode: c1165...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte, tette, strømpebukser. Veldig enkle smykker, enten en ring eller et tynt armbåd og et par enkle øredobber i matchende farger til kjolen. Ankelstøvletter kan vel fort gjøre det litt mer "stutt", men det ser du jo selv i et speil. Hæler gjør at man får penere holdning og lengre og tynnere legger. Sotede øyne, enkel leppesminke.

Anonymkode: ad666...246

Skrevet

Eg ville i alle fall latt dei tjukke strømpebuksene liggje att heime, og heller satsa å tynne svarte, eg synest dei tette er altfor daglegdagse. Ankelstøvlettar vil truleg gjere deg stuttbeint og kanskje få beina dine til å sjå tjukkare ut, men det ser du jo sjølv i ein spigel. Elles er knehøge støvlettar eit godt val til det meste, men dei bør jo vere nette og ikkje tøffe, liksom. Enkle smykke, kanskje i hematitt?

Skrevet

Halvtykke matte strømpebukser og spisse litt lave ankelstøvletter. Spisse sko får beina til å se lengre ut.  Man trenger ikke mye smykker til en glitterkjole. Kanskje bare et par små strassøredobber.  Dropp store ringer og armbånd, det kan bli litt mye.  Sett opp håret,  da ser antrekket mer pyntet ut.  Rød leppestift er kult til et slikt antrekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...