AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Del Skrevet 12. desember 2015 Kan en vanlig frisør trimme skjegg, eller må man til en barberer eller spesiell herrefrisør? Anonymkode: e67f4...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 14. desember 2015 #2 Del Skrevet 14. desember 2015 Hvorfor ikke bare gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 14. desember 2015 #3 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Hvorfor ikke bare gjøre det selv?Det lurte jeg også på. Må da bli fryktelig dyrt å dra til frisøren å trimme det hver gang det blir litt lengde på det?Jeg får tykt og langt helskjegg på 1 uke om jeg ikke trimmer det med barbermaskin, noe jeg forøvrig gjør hver dag. Setter den på 4mm. Endret 14. desember 2015 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvorfor ikke bare gjøre det selv?Er første gang med skjegg, tenkte det var lurt å lære hvordan man trimmer det av en proff før man begynner å gjøre det selv. Vil se velpleid ut og ikke som en hulemann.TS Anonymkode: e67f4...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Del Skrevet 17. desember 2015 Det lurte jeg også på. Må da bli fryktelig dyrt å dra til frisøren å trimme det hver gang det blir litt lengde på det?Jeg får tykt og langt helskjegg på 1 uke om jeg ikke trimmer det med barbermaskin, noe jeg forøvrig gjør hver dag. Setter den på 4mm.Jenter bruker jo penger på utseendet sitt, så hvis de kan gå på f.eks. neglesalong (selv om de kan gjøre sånt noe selv), hvorfor skulle ikke da menn kunne ta seg en tur til f.eks. en barbersalong, det må jo ikke nødvendigvis være så ofte, men kanskje en gang i blant? Det er jo litt for opplevelsen også, litt "barskt og mandig", særlig hvis det er en sånn "gammeldags / klassisk" barbersalong (hvis de finnes i Norge). Anonymkode: e67f4...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvis du ønsker å trimme skjegget hos noen som kan det for å se hvordan det gjøres bør du gå til noen som kan det. Vanlige frisører kan det ofte ikke. For å bli flinkt til noe er det viktig å praktisere det ofte, og de fleste frisører stusser skjegg svert sjeldent. Unntaket er mannlige frisører med velstelte helskjegg, de har ofte noe mer erfaring med skjeggstuss enn den gjenomsnittlige frisør.I trondheim er det en barbersalong på merkursenteret, jeg har sett mange fine skjegg der. Anonymkode: 1c014...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå