Gå til innhold

Passer rosa og sort sammen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er helt katastrofal når det gjelder å se om farger passer sammen. Synes dere det passer å gå med lyserosa skjørt til sorte strømper og støvletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok jeg ville valgt en hudfarget, lys lys brun, offwhite eller lignende strømpebukse til lysrosa skjørt. Synes sorte strømpebukser til sarte farger blir litt for hardt. Ville antageligvis valgt brune/beige støvletter istedet for sorte også, men hvis jeg ikke hadde hatt annet enn sorte støvletter hadde jeg brukt dem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Kommer vel ann på strømpene det da... Hvis det er kullsorte "tette" strømper så kan skje ikke, men veldig vanlig 50'talls stil med rosa og sort....

JEG synes rosa og sort går sammen! Hadde i helgen sort kjole og rosa angora genser til , fikk masse komplimenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer litt an på resten av antrekket i mine øyne.

Rosa og sort går fint sammen, men dersom du har alt annet i lyse farger, altså også overdel, veske etc, og KUN strømper og støvletter i sort, så synes jeg det ser litt rart ut. Da ville jeg heller valgt lyst nedentil eller sort veske, genser eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulerte meg kanskje litt ufullstendig i første innlegg. Jeg har tenkt å ha sort topp og veske også, og jeg lurer på om det kræsjer med rosa skjørt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulerte meg kanskje litt ufullstendig i første innlegg. Jeg har tenkt å ha sort topp og veske også, og jeg lurer på om det kræsjer med rosa skjørt da?

Det høres fint ut, det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fint det, bruker det mye selv..

Alle farger går jo til svart & hvit...

verre hvis man blander farger som ikke passer/ser ut med hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle farger passer til svart - kanskje med unntak av helt mørke farger som marineblå, mørke brun etc.

Men et antrekk med svart og lyse farger trenger ikke å bli fint likevel. Det kommer an på stoffkvaliteten etc.

Hvis du har tykke ullstrømper kan det se rart ut med et tynt lyserosa sommerskjørt f.eks. (Men nå vet jo ikke jeg om det er det du har da..)

Ingeline - ingen moteløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt katastrofal når det gjelder å se om farger passer sammen. Synes dere det passer å gå med lyserosa skjørt til sorte strømper og støvletter?

Ja - det har nemlig jeg på meg i dag - med svart genser til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...