Gå til innhold

Hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn..Barnefar har ikke latt høre fra seg på 2 år..Ikke betalt noe, ikke ringt, ingen livstegn....ingenting..dette har vært veldig vondt for dem..spesielt eldstemann...først nå etter 2 år begynner det å gå bra..de begynner å forsone seg med tingenes tilstand..plutselig nå får barna julegave fra far..hva gjør jeg??? Redd for å rippe opp i ting...

Anonymkode: 11ca8...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk jeg hadde lagt den unna. Fars spontanitet og uberegnelighet kommer aldri før et barns behov for trygghet og stabilitet. Ville ikke kastet gaven, men gitt den når barnet var klar og trygg nok til å ta imot. 

Anonymkode: 27de7...ac0

• Liker 4
Skrevet

Hva med å ta en telefon til far å høre hvordan han ser for seg at kontakten fremover skal være?
Ønsker han kontakt og du tror på han ser jeg ingen grunn til at barna ikke skal få gaver. Vil han kun være tivolipappa med julegaver ville jeg vurdert å legge unna gavene. Men som sagt, la nå far forklare seg.

• Liker 2
Skrevet

Barna bør få gaven fra far, du har ingen rett å holde den unna

Skrevet

Hadde gitt barnet gaven og skrevet på at den er fra nissen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker dette er en fin anledning til å snakke litt om Far.... Og evt gi de gavene før julaften i tilfelle det er opprørende på en eller annen måte.

Du kan ikke la vær å gi dem, men jeg skjønner at det føles vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...