AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei. Jeg skal reise til Paris om noen dager og ta med meg en åpnet flaske Vodka i innsjekket bagasje. Går det greit eller bør jeg la flaska ligge hjemme? Tenker mtp terroren Paris har gått gjennom, er det strengt med bagasje? Jeg drikker ikke, så er ikke poeng for meg å ha en litt over halvfull flaske hjemme.... har familie i Paris som kan gjøre nytte av den. Så ja, er det så lurt? Kommer ikke til å kjøpe noe alkohol på tax free.... Anonymkode: 0594f...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. desember 2015 #2 Del Skrevet 12. desember 2015 Ikke ta den med. De kommer nok til å ta den fra deg i sikkerhetskontrollen om den er over 100ml. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Del Skrevet 12. desember 2015 Ikke ta den med. De kommer nok til å ta den fra deg i sikkerhetskontrollen om den er over 100ml. Dersom den er i håndbagasjen?Hva hvis den er i den andre bagasjen som skal lligge i lasterommet i flyet? Anonymkode: 382d9...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. desember 2015 #4 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Dersom den er i håndbagasjen?Hva hvis den er i den andre bagasjen som skal lligge i lasterommet i flyet?Anonymkode: 382d9...e24Hvis den er i innsjekket bagasje går det helt greit. Er ikke ulovlig å ha med alkohol på fly. Det er større beholdere med væske i håndbagasje som ikke er lov.Så ikke at du skrev innsjekket bagasje i hovedinnlegget. Det bør ikke være noe problem. Folk kjøper jo alkohol i utlandet hele tiden for å ta med hjem. Har gjort det selv flere ganger. Endret 12. desember 2015 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Del Skrevet 12. desember 2015 Det går da helt utmerket.. Bare pass på å pakke den godt inn, så det ikke blir vodka på alle tingene dine og andres bagasje hvis flaska knuser. Anonymkode: 11e82...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #6 Del Skrevet 12. desember 2015 Takk for svar , alle sammen 😊 hvordan bør jeg pakke den best mulig? Har dere noen gode tips å dele? Anonymkode: 0594f...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Del Skrevet 12. desember 2015 Takk for svar , alle sammen 😊 hvordan bør jeg pakke den best mulig? Har dere noen gode tips å dele? Anonymkode: 0594f...0f4Først plastpose som du knyter tett igjen. Deretter ruller du flasken inn i tykk genser/håndkle eller lignende. Anonymkode: c8e73...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #8 Del Skrevet 12. desember 2015 Den kan bli konfiskert selv om du legger den i kofferten. All bagasje blir gjennomlyst. Dessuten er vodka veldig brannfarlig. Anonymkode: ba7a7...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 12. desember 2015 #9 Del Skrevet 12. desember 2015 Ta med deg vodkaen din, du. Jeg legger alkoholflasker i en plastpose, deretter i en sko eller støvlett, deretter klær rundt. Har aldri kommet hjem med rødvin dryppende ut av kofferten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 13. desember 2015 #10 Del Skrevet 13. desember 2015 Den kan bli konfiskert selv om du legger den i kofferten. All bagasje blir gjennomlyst. Dessuten er vodka veldig brannfarlig.Anonymkode: ba7a7...e46Hæ? I innsjekket bagasje? Det kan være noen flyselskaper ikke tillater dette, men det er vel som regel på eget ansvar. En flaske vodka er ikke så brannfarlig at det ikke er lov. Legg den i en pose og pakk den inn i klær og håndklær. Jeg har, som sagt, gjort dette mange ganger. herregud, det hadde ikke vært så sykt mange butikker som solgte whisky til turister her i Edinburgh om ingen fikk ta med seg whiskyen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå