Meline37 Skrevet 15. desember 2015 #21 Skrevet 15. desember 2015 Du skjønner det ikke? Virkelig? Det handler om at en eks ikke alltid har de beste hensikter, og i alle fall ikke det samme behovet for å være omsorgsfull og beskyttende som da man var sammen. Et bildes vei fra kjæresten til offentligheten er vanligvis lang, eller et resultat av uflaks, fra eksen til offentligheten trengs det ikke mer enn et innfall av dårlig humør. Hadde man hatt en garanti for at bildene blir der de er og that's it så hadde det jo vært helt uproblematisk. Jeg skjønner at noen kan være redd for det. Men jeg er ikke redd for det. Jeg tror ikke at min eks deler ut bilder av meg heller. Men forstår hva dere er redd for. Jeg forstår det.
Ragnar89 Skrevet 28. mars 2016 #22 Skrevet 28. mars 2016 Er jo bare å slette samtalen da vel, da blir bildene også borte
Miklo Velka Skrevet 28. mars 2016 #23 Skrevet 28. mars 2016 Den 12/14/2015 at 14.24, Ananas. skrev: Hadde man hatt en garanti for at bildene blir der de er og that's it så hadde det jo vært helt uproblematisk. Det hadde også vært uproblematisk om TS ikke hadde sendt bildet. Vil man sikre seg mot at snuskebilder havner på avveie, eller blir vist til andre, så holder man de for seg selv, eller gir blanke i å ta de.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #24 Skrevet 28. mars 2016 Den 13. desember 2015 at 10.14, Jerry Lee skrev: Er du nervøs nå? Redd for at f.eks JEG får se fitta di? Hæ? HÆ??? Fint! Da gjør du kanskje ikke noe sånt igjen?! 😛 Skjerp deg Lee... Anonymkode: 911b9...22a 1
blaffen Skrevet 28. mars 2016 #25 Skrevet 28. mars 2016 Så lenge ikke TS kan identifiseres på bildet er det ikke no stress. Skulle det komme ut kan hun bare trekke på skuldrene og si noe sånt som 'han maste så etter bilde så jeg fant et tilfeldig et på nett'.. Dessuten kan hun bare be eksen slette bildet fra samtalen. Hvis det er veldig viktig for ham å beholde bildet kan han kopiere det inn på pcen før han sletter det på FB og gi det et anonymt navn, så det uansett ikke kan kobles til TS hvis pcen hans hackes/stjeles.
stan Skrevet 28. mars 2016 #26 Skrevet 28. mars 2016 Det fine med Facebook er at alt man legger ut eller laster opp gir man samtidig Facebook rett til å bruke. Så ikke bare har de bilde av fitta, men de har faktisk rett til å bruke bildet.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #27 Skrevet 29. mars 2016 Den 11.12.2015 at 20.50, AnonymBruker skrev: En gang sendte jeg bilde av fitta mi til han som nå er eksen. Sendte med Facebook. Når jeg nå gikk i Facebook-samtalen mellom meg og eksen så er det en mulighet som heter "Se bilder fra samtalen". Da kommer alle bildene vi har sendt hverandre opp, og der er faen meg fitta mi også! Går det ikke an å slette dette? Det var jo bare flaks at jeg var alene her nå Anonymkode: c77d8...97a Du kan gå inn på samtalen fra mobil, holde på bildet for så å slette det. Men det blir bare slettet for din del, eksen din vil fortsatt ha tilgang til det derfra. Anonymkode: 76df9...fed
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #28 Skrevet 29. mars 2016 fjesbok er bare så 2008! Anonymkode: 75f92...46d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #29 Skrevet 29. mars 2016 Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg kom inn i tråden her, trodde du hadde lagt ut bilde av fitta di men uansett, håper problemet løser seg Anonymkode: f550b...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå