Gå til innhold

Er dette normalt/greit?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig har det blitt meg og drømmeprinsen! Jøye meg jeg har aldri vært så forelska i hele mitt liv! Det kunne ikke vært mer perfekt og jeg vil absolutt dele resten av mitt liv med ham. Men han har en rar ting han vil jeg skal gjøre i sengen og jeg vet virkelig ikke om det er greit og hvordan jeg skal få meg til å gjøre dette! Han vil jeg skal lukte på penisen hans! Lenge! Isteden for munnsex! Lukte opp og ned på skaftet! Er dette normalt!? Hva ville dere gjort? Skal jeg forlate ham?

Anonymkode: 3cbd2...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er normalt nei , men om det er det eneste rare han gjør og du ellers syns han er perfekt så er det rarere av deg å forlate han. Kan du ikke bare si at du syns det er sært, og ikke vil gjøre det? Peniser lukter ikke spesielt godt akuratt...

Anonymkode: 5f5e9...68d

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes penislukt er helt grusomt! Holder alltid pusten når jeg er der nede, men nå vil han altså at jeg skal snuse opp og ned skaftet! Det er det verste. Jeg er redd at dette er så viktig for ham at det kommer til å ødelegge mye om jeg ikke gjør det, men så vil jeg jo ikke gå på akkord med meg selv igjen heller! What to doooooo?!

Skrevet (endret)

Om det er drømmeprinsen skal du selvsagt ikke forlate ham!

Å lukte på penis virker ikke som det verste. Men om det er det for deg, og han presser deg til det, så er han ikke akkurat noen drømmeprins.

Endret av Kattekvinne
Skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet

Kuklukt er jo noe av det deiligste som finnes. Send han til meg du :)

Anonymkode: 66269...d16

• Liker 1
Skrevet

Si til ham at du ikke liker det. Er han denne fantastiske drømmeprinsen han gir inntrykk av å være, vil han skjønne og respektere dette. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...