Gå til innhold

spise en banan.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden under da:-) 

Hva annet liker menn? Ellertenker koffert av da? 

Anonymkode: f91bb...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken tråd?

Anonymkode: 6fdd1...7e3

Skrevet

Hvilken tråd?

Anonymkode: 6fdd1...7e3

noen tråder under denne. "hva er det kvinnelige motstykke til en mann som ser en kvinne spise en banan"

Skrevet

Denne tydeligvis http://forum.kvinneguiden.no/topic/991292-hva-er-det-kvinnelige-motstykke-til-en-mann-som-ser-en-kvinne-spiser-en-banan/

Men SLUTT, bare denne tråden i seg selv er trakasserende.
Det er IKKE ok å seksualisere helt vanlige ting, vi kvinner blir mer enn nok seksualisert i reklamer, hverdag, stranda, ++++ fra før av.
Nok er nok.

Anonymkode: 471bd...fd3

dette er bare en underholdnings tråd på lik linje med hvem ville du pult tråden!

Slapp aaaav!:-o :-D 

• Liker 1
Skrevet

Denne tydeligvis http://forum.kvinneguiden.no/topic/991292-hva-er-det-kvinnelige-motstykke-til-en-mann-som-ser-en-kvinne-spiser-en-banan/

Men SLUTT, bare denne tråden i seg selv er trakasserende.
Det er IKKE ok å seksualisere helt vanlige ting, vi kvinner blir mer enn nok seksualisert i reklamer, hverdag, stranda, ++++ fra før av.
Nok er nok.

Som om vi menn ikke blir det. Voks opp og kom deg over deg selv.

Anonymkode: 4874f...398

• Liker 1
Skrevet

dette er bare en underholdnings tråd på lik linje med hvem ville du pult tråden!

Slapp aaaav!:-o :-D 

Ja det er også "underholdning" og "tull" når menn klår en fremmed dame på rumpa.

Som om vi menn ikke blir det. Voks opp og kom deg over deg selv.

Anonymkode: 4874f...398

Feil, voks opp du, og se realiteten i samfunnet hvor det er kvinner i bikini på plakater som skal selge bildekk, og kvinner med saftige lepper for å selge en hamburger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg puttet en banan i rompa en gang. Spiste den ikke etterpå, men jeg TOK Å KASTA DEN I SØPLA HVOR DEN HØRER HJEMME. FOR FAEN I HELVETE

Skrevet

Jeg puttet en banan i rompa en gang. Spiste den ikke etterpå, men jeg TOK Å KASTA DEN I SØPLA HVOR DEN HØRER HJEMME. FOR FAEN I HELVETE

Det tok en stund før du skjønte at det var i søpla den hørte hjemme ja?

Anonymkode: e3d6f...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...