AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Heisann,Jeg har lyst til å gjøre noe litt "sært". Husker jo at diamant på tannen ect var ganske så in for lenge siden. Jeg kunne gjerne gjort det, hadde det ikke vært for at det er utrolig old shcool... Har dere forslag til hva som er in nå av litt "sære" ting?? :-D Anonymkode: 6d2ae...d71
Gjest Tigress Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Altså, viss det er "in" så er det jo ikkje sært?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Grått hår.Hår under armene.Briller med bred innfatning. Anonymkode: 86dca...37f
Salka Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Drit i hva om er in og gjør det du selv syns er kult. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Grønt hår ala Kylie Jenner. Anonymkode: deb9f...8c0
Mint Lady Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Det som jeg har merket er "sært" er å gå i farger og unnlate seg å kle seg i svart,grått og hvit som alle 99% av nordmenne kler seg i. Å skille seg ut liker ikke resten av "sauseflokk norge" men det gjør virkelig noe med selvfølelsen og selvtilliten. Ellers kommer jeg på spectrum piercing og å farge håret i en crazy farge, selv om det er blitt ganske mainstream nå så syns jeg det er mye bedre enn alle de svart hvit og grå kledde. Ser forresten ingen som bruker alpelue.
Gjest Tigress Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Sorry, men eg synest uttrykket "sauseflokk norge", var ofseleg bra!
Taklampe Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Grått hår.Hår under armene.Briller med bred innfatning.Anonymkode: 86dca...37fHår under armene? Hva i alle dager?? Hvilken aldersgruppe er dette "inn" for?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Hår under armene? Hva i alle dager?? Hvilken aldersgruppe er dette "inn" for? Alle aldersgrupper, til og med trendy å farge armhulehårene!Syns det er en bra ting , man skal ikke være redd for det naturlige (ser man bort i fra grønne/blå farget armhule og kjønnshår, som er litt for sirkus for min del, men lar gjerne håret gro!) Anonymkode: ad18a...a3b
Taklampe Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Alle aldersgrupper, til og med trendy å farge armhulehårene!Syns det er en bra ting , man skal ikke være redd for det naturlige (ser man bort i fra grønne/blå farget armhule og kjønnshår, som er litt for sirkus for min del, men lar gjerne håret gro!) Anonymkode: ad18a...a3bJeg vil ikke akkurat kalle det "in". Jeg har ikke sett noen som lar disse hårene gro, utenom eldre kvinner. Det er sikkert folk som gjør det selv om jeg ikke har sett det. Men hvis det er så "in", burde det jo vært litt mer synlig også. og dette med å farge armhulehår har jeg ihvertfall ikke opplevd noen gjøre. Har sett det på bilder på nett, hvor alle kommenterer hvor grusomt det ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå