Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe gaver til noen 3-4 år gamle barn, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe klær eller leker. Det er barn til noen folk som bor litt langt unna Oslo. Har ikke så mye kontakt med dem, så kan jo hende de bor litt langt unna butikker o l? Er man ca 3-4 har man kanskje vokst litt, også. Er også litt usikker på hva som passer ift leker o l. Noen tips? Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange er opptatt av Frost. Ett eller annet som har med Frost å gjøre er sikkert fint, - enten det er klær eller andre effekter :) 

Skrevet

For de fleste jenter i den alderen er alt med Frost populært.  Smykkeskrin (sånn som spiller musikk når man åpner den f.eks) er også stas.  Ellers har mine vært opptatt av matlaging i den alderen, både lekekjøkken og ekte matlaging (gjelder begge kjønn).  Fra 4 år kan de også få de enkleste Lego-settene.  3 år så fungere Duplo bra.

De fleste barn har mer enn nok leker, så klær kan også passe bra.  Hva med noe nyttig, som en pysj eller litt fint ullundertøy?  Det blir ihvertfall jeg glad for at barna mine får.  Penkjoler og slikt er kanskje mer stas å få, men det er ikke sikkert det blir brukt.

• Liker 1
Skrevet

Har en søster på 4, og i år så får hun egen liten cd og kasettspiller hun kan bære rundt på, Jake og sjørøverne DVD, en liten pynteting med engler, kjole og andre klær. Dette er det jeg vet andre i familien skal gi henne, jeg kommer til å sette inn penger på kontoen hennes som jeg gjør hvert år... Å så er hun veldig glad i duplo og lett Lego. 

Anonymkode: 2c348...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...