Gå til innhold

Din favoritt hunde rase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berner sennen, rottweiler og schæfer :) 

Anonymkode: 07382...0e4

Skrevet

Min favorittrase må være Malteser! Selv har jeg ei lita jente på 8 måneder, som er blanding av malteser og dvergpuddel, men med malteserutseende. Maltepoo kalles denne blandingsrasen.

IMG_0854_as_Smart_Object-1.jpg

Skrevet

Elsker labradorer men hadde aldri holdt ut lufting og bæsjing. Har ikke tålmodighet😰😡.

Skrevet

Min favorittrase må være Malteser! Selv har jeg ei lita jente på 8 måneder, som er blanding av malteser og dvergpuddel, men med malteserutseende. Maltepoo kalles denne blandingsrasen.

IMG_0854_as_Smart_Object-1.jpg

den her var jo veldig søt men den ser veldig lei seg og trist ut. Et den syk stakkars?

Skrevet

den her var jo veldig søt men den ser veldig lei seg og trist ut. Et den syk stakkars?

Nei, hun er på ingen måte syk, og heller ikke lei seg eller trist altså! Bildet ble tatt da hun var 2 måneder gammel, og ganske trøtt og sliten etter lek. Hun er ei glad lita jenta, med mye energi og hun er helt frisk :)

Skrevet

Nei, hun er på ingen måte syk, og heller ikke lei seg eller trist altså! Bildet ble tatt da hun var 2 måneder gammel, og ganske trøtt og sliten etter lek. Hun er ei glad lita jenta, med mye energi og hun er helt frisk :)

Det er heller ikke alltid så enkelt å fange bilder når de er glade og i aktivitet. Skal man ha gode og klare bilder, er det bedre å satse på fotografering når de ligger i ro. Her er et album med flere bilder av henne: https://www.flickr.com/photos/livetsrose/albums/72157654973797356

Skrevet

Cane Corsock, majestetiske hunder som er robuste og vakre.

så liker jeg sharpei og chow chow. Sharpei pga de er kule I utseende og chow pga de ser ut som små bjørner☺☺ 

liker også sånne bimbo hunder,pomerianer tror jeg de heter,er så søte men utrolig hvor gneldre de kan være😨😨

Skrevet

Corso* autocorrect ....

Skrevet (endret)

Samojed! Kommer en liten samojedgutt til oss over nyttår!

Endret av Cershae
Skrevet

Leonberger ,shafer,shiba inu,det er så mange jeg liker :)

Skrevet

Staff!

Anonymkode: 28312...ee1

• Liker 1
Skrevet

Staffordshire bull terrier :hjerte:

Rottweiler på en god nr to.

• Liker 1
Skrevet

Pointer

Anonymkode: a34c1...b77

Skrevet

Tervueren, Groenendael, Finsk Lapphund :rodmer:

Skrevet

Cairn Terrier uten tvil. Mye personlighet, passe størrelse og et fantastisk familiemedlem. 

Skrevet

Velge bare en? Herregud :sjokkert:

Da må det helt klart bli Labrador - både utseende og mentalitet er på plass, sånn som jeg liker det.

Anonymkode: ac8f4...a77

Skrevet

Schæfer og golden retriever.

Anonymkode: 91e6d...359

Skrevet

Denne. Håper jeg får en, en dag. :hjerte:

Anonymkode: 687e5...182

Skrevet

Hva er favoritt hunde rasen din? Jeg elsker denne typen!

image002.jpg

Anonymkode: 04c8e...69b

Flott hund, pen jente og nydelig bilde. ☺

Skrevet

Denne. Håper jeg får en, en dag. :hjerte:

Anonymkode: 687e5...182

En kirurg? 😊

Anonymkode: 91e6d...359

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...