kisskissbangbang Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Skal ha ribbe i morra, men glemte å ta den ut av fryseren. Kan jeg tine den på kjøkkenbenken over natta? Eller burde jeg gi opp ribbeambisjonene for morradagen?
Brunhilde Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Det burde gå helt bra å tine den på kjøkkenbenken.God middag
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Etter at ribba har ting, bør saltes og pepperes og ligge 2-3 dager i kjøleskapet før den stekes... Anonymkode: 2aadd...6fd 1
Brunhilde Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Etter at ribba har ting, bør saltes og pepperes og ligge 2-3 dager i kjøleskapet før den stekes...Anonymkode: 2aadd...6fdDet spiller liten rolle om man har lyst på ribbe. For den saks skyld kan den tas ut av plast, saltes og pepres og så legges til tining. Det går helt fint!
kisskissbangbang Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2015 Hurra, da prøver jeg. Får servere brødskive om det går helt skeis Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå