Gå til innhold

Han spurte om jeg var jomfru!

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 år gammel jente, pen og veltrent, og et godt nettverk med venner rundt meg. Jeg har aldri vært i noe langvarig forhold (sett bort fra på ungdomskolen, men det var mest et "facebook-forhold" - jeg var ikke forelsket og unngikk å møte han.). Det lengste jeg har holdt på med noen etter det er 3 måneder. 

Har i det siste kommet i en kontakt med en fyr som virker svært (og oppriktig) interessert i meg. Vi snakker sammen hver dag, og bare etter andre gang vi møttes begynte han å sende meg røde hjerter osv, og fortelle meg at han tenker på meg. Han er veldig "rett ut" , og i dag spurte han om jeg var jomfru, over chatten på facebook. (Vi har bare "datet" to ganger enda.)

Jeg ble mildt sagt litt satt ut, og egentlig litt fornærma. Han er en litt sånn "kul" type, mens jeg kanskje framstår som "ordentlig" blant annet med tanke på at jeg tar krevende, høyere utdanning mm.. Kan dette være grunnen til at han tenker jeg er jomfru!? :O

Men - jeg er 20 år og ser ærlig talt ikke på det som noe positivt å være jomfru i min alder. Jeg blir litt redd for at dette er det flere tror om meg. (Har hatt sex med 4 stk., så er helt "normal")

Ville dere tenkt det samme om dere var meg? Er det frekt å spørre om sånt?

Hilsen jente som ble satt ut. 

Anonymkode: df0e6...2e9

Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

omg , så frekt!!! jeg skjønner deg godt.!!!! 

hadde jeg vært deg skulle jeg svart: er vel du som er jomfru tenker jeg

Skrevet

20 år gammel jente, pen og veltrent, og et godt nettverk med venner rundt meg. Jeg har aldri vært i noe langvarig forhold (sett bort fra på ungdomskolen, men det var mest et "facebook-forhold" - jeg var ikke forelsket og unngikk å møte han.). Det lengste jeg har holdt på med noen etter det er 3 måneder. 

Har i det siste kommet i en kontakt med en fyr som virker svært (og oppriktig) interessert i meg. Vi snakker sammen hver dag, og bare etter andre gang vi møttes begynte han å sende meg røde hjerter osv, og fortelle meg at han tenker på meg. Han er veldig "rett ut" , og i dag spurte han om jeg var jomfru, over chatten på facebook. (Vi har bare "datet" to ganger enda.)

Jeg ble mildt sagt litt satt ut, og egentlig litt fornærma. Han er en litt sånn "kul" type, mens jeg kanskje framstår som "ordentlig" blant annet med tanke på at jeg tar krevende, høyere utdanning mm.. Kan dette være grunnen til at han tenker jeg er jomfru!? :O

Men - jeg er 20 år og ser ærlig talt ikke på det som noe positivt å være jomfru i min alder. Jeg blir litt redd for at dette er det flere tror om meg. (Har hatt sex med 4 stk., så er helt "normal")

veldig uvanlig iaffall, dersom det ikke var et spørsmål somd el av en kontekst. Kansje han er litt dårlig på sosiale relasjoner eller bare har en veldig direkte personlighet?

Anonymkode: e4ac5...d9e

• Liker 2
Skrevet

Sinnsykt! hvem er det som finner på noe sånt?!??!?!!! måtte han skamme seg >:(((

Anonymkode: 0dc36...b38

Skrevet

Synes det er tidlig å spørre om. Og litt lite intimt over facebook. Men hadde jo ikke vært rart om du var jomfru. Skulle tro det er like normalt å ha hatt 0 sexpartnere som 4 i din alder. Kanskje han spurte fordi han selv er jomfru?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Aldri hørt om noen som mener jenta fremstår "ordentlig" fordi hun tar krevende høyere utdanning.  Så det er IKKE grunnen til at han spurte om du er jomfru.

omg , så frekt!!! jeg skjønner deg godt.!!!! 

hadde jeg vært deg skulle jeg svart: er vel du som er jomfru tenker jeg

:-)

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det var frekt å spørre om. Ikke fordi han tenkte den muligheten at du kunne være jomfru, men fordi han spurte deg rett ut. Det er jo noe veldig privat. Men jeg synes ikke det er rart at han kunne tenke seg den muligheten, siden du ikke har hatt noe langvarig forhold. Det er jo noen jenter som vil "spare seg" for en de vil være kjæreste med. Og du er fortsatt ganske ung.

Pass deg også for at han ikke er en player som vil lure seg til å nedlegge en veldig skikkelig jente. I så måte ville jo en jomfru vært drømmen.

Anonymkode: 27b2b...d16

Skrevet

Hva så? er du jomfru da ts?

Anonymkode: c838b...bce

• Liker 1
Skrevet

Frekt å spørre slik... Dårlige manerer. 

Anonymkode: df8ca...caa

Skrevet

En privat ting å spørre om etter to dater, men det er jo ingen fornærmelse. Selv om det virker som TS ser det sånn, siden hun nevner hun er pen og veltrent? Hva nå det har med saken å gjøre. Fyren mente det sikkert som en kompliment, men han var for tidlig ute.

Anonymkode: 4df1c...a46

Skrevet

En privat ting å spørre om etter to dater, men det er jo ingen fornærmelse. Selv om det virker som TS ser det sånn, siden hun nevner hun er pen og veltrent? Hva nå det har med saken å gjøre. Fyren mente det sikkert som en kompliment, men han var for tidlig ute.

Enig. Ts er såret. Pleier ikke tredje date ofte "overnattingsdate" i mange tilfeller? De har holdt på en stund kanskje, møtt hverandre to ganger og sikkert snakket en del sammen mellom det.. Typen har nok lyst til å ligge med henne, og vil vite om hun er jomfru, for det legger mer press på han

• Liker 1
Skrevet

Enig. Ts er såret. Pleier ikke tredje date ofte "overnattingsdate" i mange tilfeller? De har holdt på en stund kanskje, møtt hverandre to ganger og sikkert snakket en del sammen mellom det.. Typen har nok lyst til å ligge med henne, og vil vite om hun er jomfru, for det legger mer press på han

Syns det er alt for tidlig, men hvis man tenker i de baner så må det jo være greit å ta opp sånne emner tidlig også. Men rart å ta det opp om det ikke er noen spesiell grunn til at han tror det.

Skrevet

Syns det er alt for tidlig, men hvis man tenker i de baner så må det jo være greit å ta opp sånne emner tidlig også. Men rart å ta det opp om det ikke er noen spesiell grunn til at han tror det.

Syns han skal få lov til å være seg selv jeg. Syns dette er overanalysering til de grader. 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Det er en rar ting å spørre om, men det er da ingenting å ta så på vei for. Jeg forstår ikke helt hvorfor du blir fornærmet av at han spør om du er jomfru. Det trenger slett ikke å være noe negativt? Klønete og rart, ja. Fornærmende og frekt, nei. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes det var sært å spørre om det på den måten han gjorde det. For at det skal være rett eller greit å spør om det, så må det være i "riktig" setting. Når dere er i forhold og diskuterer tidligere erfaring med sex, eller rett før sex i tilfelle han er redd for at det skal være vondt for deg. Jeg ville sagt ett eller annet "Det var merkelig av deg å spørre om det på den måten, men nei, det er jeg ikke. Er du? Er det en spesiell grunn til at du spør?". 
Selv om det kanskje var litt sært å spør på den måten han gjorde, er det ikke noe jeg ville tatt på vei over, og som du selv sier så er han veldig rett frem. Kan jo hende at han tenkte du var jomfru med tanke på at du aldri har hatt et seriøst forhold før. 

Skrevet

Skjønner at du reagerer på at en spør deg så tidlig om du er jomfru, men du ser ikke på det som ble positivt å være jomfru på din alder? Hvorfor? har flere kompiser som er fantastiske gutter og jomfru. skjønner ikke damer og holdningene mot sånt.

Anonymkode: 95b3e...68d

Skrevet

Frekt å spørre om siden det er veldig privat, men det er da ikke noe galt i å være jomfru selv om man er 20. Enkelte vil vente til de er sikker på gutten før de puler, er da ikke noe galt med det! Bedre det enn å pule rundt fra man er 13 og ha hatt haugevis av sexpartnere som 20-åring. Man trenger ikke være superkristen og konservativ selv om man ikke puler den første og beste man treffer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...