AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 jeg er 30 år, har økonomien i orden, fast jobb og leilighet. Alt er egentlig på plass, unntatt en mann å dele livet med. Jeg ønsker meg barn som kvinne kan jeg jo "bare" finne en tilfeldig mann på byen for en natt, eller ta turen til Danmark. Er det noen i samme situasjon som har gjort dette? Jeg ønsker jo ikke å være alenemor, men jeg kan jo ikke satse på å få en kjæreste heller? Hva om jeg aldri finner en.. Noen tanker? Anonymkode: 1c57d...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Herlighet, hvorfor kan du ikke komme deg i et forhold? Hva er det som stopper deg fra det? Anonymkode: 52632...64c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Er i samme situasjon mann 26 men sitter med følelsen av at jeg aldri kommer til og finne noen for syntes alle rundt meg har barn og jeg aldri hatt noe særlig erfaring og en med barn skremmer livet ta meg. Anonymkode: db557...c5a
Em11mily Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Er i samme situasjon mann 26 men sitter med følelsen av at jeg aldri kommer til og finne noen for syntes alle rundt meg har barn og jeg aldri hatt noe særlig erfaring og en med barn skremmer livet ta meg. Anonymkode: db557...c5aHva om dere 2 møtes for en kaffe og ser om dere har noe til felles :-) Er jo en mulighet men det får dere aldri vite om dere ikke tør treffes :-)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Jeg mener du skal sette deg godt inn i Danmark-alternativet, og vurdere dette. Man kan jo selvsagt finne en mann på byen, men dette blir selvfølgelig råttent gjort mot både mann og barn. Velger man Danmark kan man i hvertfall vise barnet at det var sterkt ønsket og planlagt, og ikke bare et resultat av vill fest.Om du føler deg klar nå, passer det nok best å få barn nå. Å gå inn i et forhold bare for å ha en mann som er far til barnet kommer bare til å ende i brudd likevel. Jeg har begynt å planlegge mitt andre barn, og det vil jeg lage i Danmark Anonymkode: d7a9b...e34 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Jeg mener du skal sette deg godt inn i Danmark-alternativet, og vurdere dette. Man kan jo selvsagt finne en mann på byen, men dette blir selvfølgelig råttent gjort mot både mann og barn. Velger man Danmark kan man i hvertfall vise barnet at det var sterkt ønsket og planlagt, og ikke bare et resultat av vill fest.Om du føler deg klar nå, passer det nok best å få barn nå. Å gå inn i et forhold bare for å ha en mann som er far til barnet kommer bare til å ende i brudd likevel. Jeg har begynt å planlegge mitt andre barn, og det vil jeg lage i Danmark Anonymkode: d7a9b...e34Støtter denne. Anbefaler også å spørre henne her - http://mittstorkebarn.com/ Anonymkode: 728ff...0f4 2
maskineple Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan gjøre deg gravid om du vil, det er mange som spør meg om det. Jeg ser på det som filantropi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå