Gå til innhold

Hvordan krølle håret med rettetang? (Hva gjør jeg feil?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett utallige videoer om hvordan det skal gjøres, men får det fortsatt ikke til. Noen forslag til hva jeg gjør feil? For høy varme? Drar jeg rettetangen for fort/sakte gjennom håret? Har jeg ikke "preppet" håret godt nok med produkter? Hjelp! Vil så gjerne ha glamorøse krøller i julen. :( 

Anonymkode: 2fff8...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på å ta lite hår om gangen. Det må også fordeles i glattetangen, slik at du ikke har en tykk pølse midt i, men bruker hele flaten.

Det er også lettere å få krøllen fram hvis du holder tangen på skrå og ikke i samme retning som håret. 

Det er viktig å ha glattetangen varm nok.

• Liker 1
Skrevet

Prøv også å holde opp krøllene i hånda, slik at de blir kalde mens de holder formen. På den måten beholder de krøllefasongen lengre. 

• Liker 1
Skrevet

Etter hva jeg har hørt, så er det ikke alle rettetenger det funker med å lage krøller. Vet ikke om det stemmer da.. Dessuten kommer det jo ann på håret ditt og hvor bra tang du har. Men kan også prøve andre produkter som gjør at krøllene sitter bedre.

Anonymkode: 4d692...b2a

Skrevet

Takk for gode tips!

Anonymkode: 2fff8...fa7

Skrevet

ikke ta i den lokken du har laget krøller med når den er varm. jeg får det ikke til selv, jeg... mulig ikke alle tenger virker til dette nei. ;)

Anonymkode: 2205e...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...