Gå til innhold

Innføre sexnekt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere må nesten lese originalartikkelen for å se hva hun egentlig skriver, den har blitt maltraktert i oversettelsen.

Hun har ikke innført sexnekt, hun har sluttet å ha sex når hun egentlig ikke har lyst. Jeg ser ikke noe galt i å kun ha sex når begge parter faktisk ønsker det.

Endret av Cathrine88
  • Liker 8
Gjest Castielz
Skrevet

Dette paret er da tydeligvis ikke kompatible, verre er det ikke.

Skrevet

Hun har en utrolig trist historie. Kan hende dette er riktig for henne, men tror det veldig sjeldent er bra. Jeg kunne aldri hatt sexnekt, men så har jeg også et godt forhold til sex, så jeg har egentlig ikke noe grunnlag for å sette meg i hennes sted.

• Liker 3
Skrevet

jeg har egentlig ikke noe grunnlag for å sette meg i hennes sted.

Det synes jeg var en enormt god innsikt. Bra Kattekvinne! Det er lett for mange som ikke har de problemer som andre har, å sitte og fortelle andre hvordan de skal tenke, reagere, etc. Jeg ble glad for å lese at du (eller i det hele tatt, noen) har den innsikten at du ikke prøver på det. Takk. =)

Anonymkode: f0470...529

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 796c1...b80

Skrevet

Det der er ikke et forhold som vil vare. Jeg hadde aldri holdt ut. Jeg må ha ei dame som synes sex er deilig og viktig med kjæresten sin.

Skrevet

Hun har ikke innført sexnekt, hun har sluttet å ha ufrivillig sex for å ensidig tilfredstille andre og med det "ødelegge" seg selv.

Anonymkode: ede3a...cd1

• Liker 4
Skrevet

Det står jo på ingen måte at det er snakk om sexnekt. Og i den situasjonen hadde det ikke vært greit å ligge med andre. 

Jeg har gjort det samme som henne, og har bare sex når jeg selv vil. Det funker ikke så veldig bra enda, fordi det er en del jobb igjen før jeg kan si jeg har kvittet meg med de dårlige følelsene jeg har ift. sex, men det kommer seg. Samboeren min støtter meg helt, men syns så klart det er frustrerende å ikke ha hatt samleie på et halvt år. Men tror ikke han syns det var helt supert at jeg lå å gråt etterpå heller.. Syns så klart prosessen er kjip jeg også, men resultatet kommer til å bli så mye bedre enn det vi hadde før! 

Anonymkode: 3c786...897

Skrevet

Garantert at mannen hennes puler rundt bak ryggen til den pripne og gjerrige kjerringa. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

+ til innlegget over.

Hun ser jo ut til å innføre "sexnekt" med mannens velsignelse slik jeg forstod stykket. Hun gjør det ikke for å være ekkel, men for å få til å respektere seg selv og sin egen seksualitet, som hun tydeligvis aldri har forstått. Det jeg syntes er skummelt er hvordan en voksen dame kan ha ett så fucka forhold til sex i utgangspunktet. Hvordan klarer man å få vridd noe som skal være så perfekt og godt mellom to mennesker, til å bli plikt og noe man kun gjør for å "betale" for sin egen usikkerhet og for å blidgjøre menn. Det positive der var jo at hun endelig fant det ut og fikk selvinsikt til å se at sex absolutt ikke skal være plikt og noe man bruker for å godgjøre menn rundt seg.

Endret av HarryDotter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...