Gå til innhold

Er jeg for streng på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker etter damer på Sukker. 

Jeg er 30 år men fortsatt ikke klar for barn, så vil ikke ha de mest verpesjuke. Så jeg setter alderskriteriene til 22-26. 

Avstand: Jeg bor i Akershus og vil ha noe som bor ikke altfor langt unna. Jeg setter avstand til maks 250 km. Jeg har nå 7 sider med damer å velge blant.

Høyde: Jeg søker på de som er like høye eller lavere. Damer liker ikke å være høyest. Jeg har nå 5 sider med damer å velge blant.

Kropp: Jeg søker blant de som er slanke, atletiske eller gjennomsnittlige. Overvektige damer tenner jeg ikke på, så da er det liten vits. Jeg har nå 3 sider med damer å velge blant.

Røyk: Nei takk. Jeg synes røyk er motbydelig. Jeg har nå 2 sider med damer å velge blant.

Reiseglad: Høy faktor. Jeg liker å reise og det er egentlig et must at kjæresten også liker det. Jeg har nå 40 damer å velge blant.

Sexlyst: Jeg elsker sex, og har tidligere vært i forhold med en som bare vil ha sex 2-3 ganger i uka (gjennomsnittlig mengde sex). Det blir for lite for meg, og jeg blir bare frustrert. Har derfor søkt på jenter med stor sexlyst. Jeg har nå 10 damer å velge blant.

Av disse 10 er 3 attraktive, 5 gjennomsnittlige og 2 mindre attraktive. Jeg har sendt melding til de attraktive og de gjennomsnittlige, men ingen har svart. Spørsmålet er om jeg er for streng i kriteriene. 

Anonymkode: a607d...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo et problem ved kriteriene i slike psykologitester. Det er ikke sikkert at du får det du ber om.

• Liker 5
Skrevet

1) Alder: Synes du kan godta eldre kvinner også. Mange kvinner som ikke vil ha barn eller venter til slutten av 30-årene. Dette kan du spørre om ganske tidlig, så blir det ikke noe problem.

2) Høyde: Om høye damer ikke er noe problem for deg, ikke bry deg om å kun søke lavere kvinner. Om du er for lav for dem, kan jo de se det på profilen din uansett.

3) Sexlyst: Jeg forstår du vil ha noen med stor sexlyst. Men det må oppleves og du kan ikke bare gå utifra hva de skriver på profilen. Kan hende de spiller det ned, siden de ikke vil virke lette på tråden. Å spørre om sexbehov ganske tidlig i datefasen opplever jeg som helt naturlig og kanskje bedre.

• Liker 4
Skrevet

1) Alder: Synes du kan godta eldre kvinner også. Mange kvinner som ikke vil ha barn eller venter til slutten av 30-årene. Dette kan du spørre om ganske tidlig, så blir det ikke noe problem.

2) Høyde: Om høye damer ikke er noe problem for deg, ikke bry deg om å kun søke lavere kvinner. Om du er for lav for dem, kan jo de se det på profilen din uansett.

3) Sexlyst: Jeg forstår du vil ha noen med stor sexlyst. Men det må oppleves og du kan ikke bare gå utifra hva de skriver på profilen. Kan hende de spiller det ned, siden de ikke vil virke lette på tråden. Å spørre om sexbehov ganske tidlig i datefasen opplever jeg som helt naturlig og kanskje bedre.

1) Endret alder til 22-30. 

2) Inkluderte også høye(re) damer.

3) Fjernet sexlyst-kravet. 

Nå har jeg 63 damer å velge blant. 

• Liker 1
Skrevet

Ta med røykere også. Faller de for deg så slutter de og da vet du at hun virkelig er interessert. 

Jeg kjenner flere spreke jenter som tar seg en blås i ny og ne. Litt dumt om drømmedama di er en fremtidig exrøyker og vil ikke treffer henne bare pga at hun røyker akkurat nå. 

Anonymkode: 5c2e8...94a

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de ikke svarer fordi du ikke er attraktiv nok for dem?

Anonymkode: afb9e...0fb

• Liker 20
Skrevet

Men da har jeg jo nesten ingen kriterier igjen! Det er vel definisjonen på å være desperat?

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du er for streng når det gjelder reise- og sexlyst. Selv ville jeg nok satt meg selv som middels reise- og sexglad, selv om jeg kunne tenke meg å reise flere ganger i året, og ha sex mer enn 2-3 ganger i uka.

Anonymkode: dbe47...b34

Skrevet

Pluss det med alder. Jeg er kvinne som ikke ønsker barn, så det er trist om jeg blir valgt bort på grunn av menn tror jeg er verpesyk.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes du er for streng når det gjelder reise- og sexlyst. 

Da har jeg bare kropp igjen. Kan jo ikke velge kjæreste bare basert på utseendet...

• Liker 1
Skrevet

Du er for streng, mange mennesker som er det og går glipp av mye.

Skrevet

Kanskje du bør høyne alderen litt og fjerne noen av kravene.Ikke alle som er ærlig når den beskriver seg selv så kan være du går glipp av den ENE :-)

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg bare kropp igjen. Kan jo ikke velge kjæreste bare basert på utseendet...

Ha ha. Vil ikke si du har satt så høye krav til utseendet.

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg hadde oppgitt noe informasjon på sukker.no som jeg ikke ville at mamma skal vite. 

Altså, denne med sexlysten hadde jeg bare tatt bort. Denne med alderen er helt latterlig. Finnes det ikke noe du kan krysse av for at du ikke vil ha barn istedenfor? 

Tror ikke jeg hadde satset på en mann som bare er ute etter kvinner yngre enn seg, hadde tenkt han var useriøs.. 

Tror også at på sånne sider så er det ofte flere menn enn kvinner, og en kvinne får vel flere meldinger, så sjansene dine å finne den perfekte er jo små. Hva med å bare gå på profiler, se noen du liker og se hva som skjer..?

Endret av Red-Ruby
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke du forstår nettdating helt. Nå har du alder (must at de er yngre enn deg?) og utseende og kjønn igjen. Tingen er jo at du skal møte kvinner hvor du har mulighet for at noe utvikler seg. Det er ikke nett-butikk for kjærester. Når dere møtes, finner du ut om dere passer sammen. Det er når dere blir litt kjent at kravene kommer inn i større grad. 

• Liker 8
Skrevet

Alle jeg har sendt melding til på sukker har svart. Så problemet ligger nok hos deg

Skrevet

Jeg søker etter damer på Sukker. 

Jeg er 30 år men fortsatt ikke klar for barn, så vil ikke ha de mest verpesjuke. Så jeg setter alderskriteriene til 22-26. 

Avstand: Jeg bor i Akershus og vil ha noe som bor ikke altfor langt unna. Jeg setter avstand til maks 250 km. Jeg har nå 7 sider med damer å velge blant.

Høyde: Jeg søker på de som er like høye eller lavere. Damer liker ikke å være høyest. Jeg har nå 5 sider med damer å velge blant.

Kropp: Jeg søker blant de som er slanke, atletiske eller gjennomsnittlige. Overvektige damer tenner jeg ikke på, så da er det liten vits. Jeg har nå 3 sider med damer å velge blant.

Røyk: Nei takk. Jeg synes røyk er motbydelig. Jeg har nå 2 sider med damer å velge blant.

Reiseglad: Høy faktor. Jeg liker å reise og det er egentlig et must at kjæresten også liker det. Jeg har nå 40 damer å velge blant.

Sexlyst: Jeg elsker sex, og har tidligere vært i forhold med en som bare vil ha sex 2-3 ganger i uka (gjennomsnittlig mengde sex). Det blir for lite for meg, og jeg blir bare frustrert. Har derfor søkt på jenter med stor sexlyst. Jeg har nå 10 damer å velge blant.

Av disse 10 er 3 attraktive, 5 gjennomsnittlige og 2 mindre attraktive. Jeg har sendt melding til de attraktive og de gjennomsnittlige, men ingen har svart. Spørsmålet er om jeg er for streng i kriteriene. 

Her måtte jeg faktisk le litt ;-)

Du må nok høyne alder på jentene og heller skrive noe om at du ikke er ute etter barn med det første.

Røyk og kropp skjønner jeg godt, er de ikke slanke i 20-årene så er det dårlige odds for vekta senere også.

Ang sex så bør du nok tone det ned, da mange jenter ser på deg som useriøs om du flagger at du har stor sex-lyst, og jenter toner også ned dette fordi de ikke vil virke løse på tråden. Her må du heller luke bort de jentene som liker sex kun når de er forelska, og de som liker sex generelt. Sistnevnte gruppe er de som du kan regne med å ha jevnlig sex med i mange år, de andre går lei når forelskelsen er over.

Selv har jeg hatt et par år på sukker etter fylte 40 (er nå 46), og har også så mange krav at det nesten ikke finnes kandidater. Er ikke mange slanke, sporty menn i rett alder, uten røyk, med utdannelse, grei jobb, bor ikke for langt unna, store barn (ikke ute etter omsorgsperson for barna), med hår (ja menn mååå ha hår), som er single, og ikke useriøse.

Selv er jeg slank, sporty, hater røyk, oppegående, hus, bil ,utdannelse, grei jobb, med selvtillit på de fleste plan (også sex), attraktiv (bra utseende), og er ferdig med barn selvsagt (har 2 tenåringer).

MEN jeg går ikke på akkord med kravene mine, så da ble det kanskje 2 dater i året på meg, der de alltid ville treffes igjen, men jeg endte opp med å avvise pga ting som at de har barn med flere damer, etc.

Har nå et forhold til en som er innafor de fleste kravene mine, men han var gift når jeg traff ham og har nå endt ekteskapet sitt, så er ikke på sukker lenger da.

Anonymkode: 3bd05...a5f

• Liker 3
Skrevet

Hva folk flagger på sukker og hvordan de er i virkeligheten, stemmer ikke alltid for å si det mildt.

Jeg møtte en bra mann på sukker for noen år siden, vi hadde så mye til felles og var tilsynelatende super match. Så ble vi sammen etter en tid, hadde det veldig fint en lang stund. Etter hvert begynte ulikhetene å komme frem. Det viste seg at han slett ikke var reiseglad som han hadde sagt (veldig viktig faktor for meg), han var usedvanlig hjemmekjær og å få i stand ferier ble et mareritt. Han var heller ikke særlig opptatt av sex, følte mye skam rundt kropp og sex. Så jeg satt virkelig igjen med skjegget i postkassen. Etter flere års samboerskap har jeg nå lært min lekse. Og er veldig skeptisk til nettdating!

Mitt råd er å ha et åpent sinn og ta det veldig med ro i prosessen med å bli sammen. Bli godt kjent før du bestemmer deg for å satse. Folk har ofte et annet bilde på seg selv enn det som er realiteten - det har sikkert du og jeg også.

Anonymkode: a067a...b0b

• Liker 3
Skrevet

Jeg møtte en bra mann på sukker for noen år siden, vi hadde så mye til felles og var tilsynelatende super match. Så ble vi sammen etter en tid, hadde det veldig fint en lang stund. Etter hvert begynte ulikhetene å komme frem. Det viste seg at han slett ikke var reiseglad som han hadde sagt (veldig viktig faktor for meg), han var usedvanlig hjemmekjær og å få i stand ferier ble et mareritt. Han var heller ikke særlig opptatt av sex, følte mye skam rundt kropp og sex. Så jeg satt virkelig igjen med skjegget i postkassen. Etter flere års samboerskap har jeg nå lært min lekse. Og er veldig skeptisk til nettdating!

Anonymkode: a067a...b0b

Et sjeldent mannlig eksemplar.

Skrevet

1) Endret alder til 22-30. 

2) Inkluderte også høye(re) damer.

3) Fjernet sexlyst-kravet. 

Nå har jeg 63 damer å velge blant. 

Smart. Jeg tror det er lurt å være kresen, daa det er vanskelig å endre andre mennesker. Er røyk motbydelig, skal du selvfølgelig ikke date røykere. Lykke til. :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...