Gå til innhold

Profiltekst på Tinder - kvinne 30 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags tekst er det "vanlig" å ha på Tinder for kvinner på rundt 30 år? Jeg har kun én venninne som har profil der og hun har ikke tekst i det hele tatt.

Jeg har verken kjempespennende jobb (trives godt, men ikke noe å skrive hjem om) eller noen elleville hobbyer jeg kan "skryte" av.

Har forstått det sånn at det no-go å skrive hva man ikke ser etter, så det dropper jeg - med tungt hjerte, ville gjerne luket ut en del via teksten.. Er usikker på om jeg vil inn i et forhold, så tror ikke jeg skal legge for mye vekt på akkurat det i profilteksten.

Syns det virker så vanskelig å finne på noe som er morsomt og samtidig beskriver meg i et par korte setninger. Venninnen min er pen og får masse respons uten tekst, så jeg vurderer nesten å droppe tekst selv da jeg ser veldig bra (uff, så teit, men det er sant!), men er redd for hva slags signaler det sender.. :unsure:

Vil gjerne få svar fra begge kjønn, da fortrinnsvis fra dere i mitt alderssegment.

Anonymkode: 921a4...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne 30 søker mann da eggstokkene begynner gå ut på dato. Er villig til å gå ned i standard siden utseendet ikke er på topp lenger. Please sveip til høyre, jeg er så ensom.

Anonymkode: 3f6d1...025

• Liker 7
Skrevet

Hva slags tekst er det "vanlig" å ha på Tinder for kvinner på rundt 30 år? Jeg har kun én venninne som har profil der og hun har ikke tekst i det hele tatt.

Jeg har verken kjempespennende jobb (trives godt, men ikke noe å skrive hjem om) eller noen elleville hobbyer jeg kan "skryte" av.

Har forstått det sånn at det no-go å skrive hva man ikke ser etter, så det dropper jeg - med tungt hjerte, ville gjerne luket ut en del via teksten.. Er usikker på om jeg vil inn i et forhold, så tror ikke jeg skal legge for mye vekt på akkurat det i profilteksten.

Syns det virker så vanskelig å finne på noe som er morsomt og samtidig beskriver meg i et par korte setninger. Venninnen min er pen og får masse respons uten tekst, så jeg vurderer nesten å droppe tekst selv da jeg ser veldig bra (uff, så teit, men det er sant!), men er redd for hva slags signaler det sender.. :unsure:

Vil gjerne få svar fra begge kjønn, da fortrinnsvis fra dere i mitt alderssegment.

Skriv høyden din, og be de som bare er interessert i ONS til å sveipe til venstre. 

Anonymkode: 326bd...3c2

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 30 søker mann da eggstokkene begynner gå ut på dato. Er villig til å gå ned i standard siden utseendet ikke er på topp lenger. Please sveip til høyre, jeg er så ensom.

Anonymkode: 3f6d1...025

Tror du kvalitetsmenn velger dame basert på utseende? 

Skrevet

Herlighet, hva er det med dere? Spør et uskyldig spørsmål og får bare dritt tilbake.

KG er et høl for bitre losere uten noe liv. Lykke til i livet, stakkars sinte menn.

• Liker 1
Skrevet

En enkel regel er at om man er usikker på hva man skal ha til tekst, så bør man ikke ha noen tekst. I hvert fall for menn, for damer tipper jeg det ikke har så mye å si hva som står der.

Anonymkode: 92c6d...af2

Skrevet

Bare gi standard info om deg selv. Som foreksempel høyde, byen du bor i (dette er viktig ettersom når du reiser så kan folk kjapt se dette), og om du har dyr så er det best å nevne det også. Ikke skriv mer enn dette, om ikke du vil være den typen som kommer med cheezy  vitser og prøver å være "annerledes", dette funker sjeldent.

Anonymkode: 87339...087

Skrevet

Tror du kvalitetsmenn velger dame basert på utseende? 

hvorfor skulle de ikke det? Kvinner velger også basert på utseende, det er biologiske grunner bak det og man skal ikke se på det som en dårlig ting.

Skrevet

Bare gi standard info om deg selv. Som foreksempel høyde, byen du bor i (dette er viktig ettersom når du reiser så kan folk kjapt se dette), og om du har dyr så er det best å nevne det også. Ikke skriv mer enn dette, om ikke du vil være den typen som kommer med cheezy  vitser og prøver å være "annerledes", dette funker sjeldent.

Takk!

Vil absolutt ikke virke cheezy, grøss og gru.

Nå er jeg veldig spent på responsen!

Skrevet

Jeg har forsøkt å beskrive personligheten min stikkordmessig, spesielt de delene som skiller seg litt ut, så jeg slipper de den er dealbreaker for. Får mange gode matcher, som åpner interessante samtaler basert på info i tekst og biler. 

Anonymkode: c22ba...db0

• Liker 1
Skrevet

Herlighet, hva er det med dere? Spør et uskyldig spørsmål og får bare dritt tilbake.

KG er et høl for bitre losere uten noe liv. Lykke til i livet, stakkars sinte menn.

Ove3rsensitiv much?

Skrevet

Skriv høyden din, og be de som bare er interessert i ONS til å sveipe til venstre. 

herregud for et tragisk råd. 

Til TS. Det er akkurat det samme hva du skriver (så lenge du ikke skriver det over). Bildene betyr alt uansett.

Anonymkode: df1bb...05a

Skrevet

Helt enig i at en negativ profil, full av ting man ikke liker, bare gir inntrykk av en sur og krevende person. Jobben din er ærlig talt heller ikke spesielt interessant å høre om, uansett hva du måtte jobbe med. Det er ikke ansettelse du ser etter her.

Skriv hva du liker, hva du føler og hva du vil ha (ikke hva du ikke vil ha, som sagt). Antar du har noen interesser?

Skrevet

Hvorfor er det no-go å skrive hva man ikke ser etter?

På tinder er det greiest å holde teksten minimal men målrettet.

Min lyder noe lignende som "Elsker hunder, bøker, actionfilmer og reise. Ser etter noe seriøst og en mann som vil oppleve verden med meg!"

Anonymkode: bd09e...480

Skrevet

Hvorfor er det no-go å skrive hva man ikke ser etter?

Fordi det påvirker førsteinntrykket på en negativ måte. Den umiddelbare følelsen blir av en person som hele tiden snakker om hva hun ikke liker og ikke vil. Det blir som å åpne et jobbintervju med å ramse opp alle arbeidsoppgavende du synes er vanskelige, kjedelig eller meningsløse.

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 33 her. 

Jeg har hatt en del profiler og lest en sillion. 

Vent med profilteksten til den dagen du plutselig bare "har" den.  Slik ender du opp med deg selv i ord. 

Og jeg vurderer nå ny profiltekst, første forslag du fikk. Mulig jeg er for lite voksen, men det var spot on hva anngår min rare humor.  

Btw jeg har skrevet at jeg er allergisk mot fasaderyttere på statusjakt. Fordi det er sant. No-go er en kjedelig "trygg" profiltekst. Alt beror på hvem du er. 

Og er du ikke ute etter noe seriøst, usikker..skriver du bare 

'ikke ute etter noe seriøst før det er forsent;)'

Anonymkode: b648e...b61

Skrevet

herregud for et tragisk råd. 

Til TS. Det er akkurat det samme hva du skriver (så lenge du ikke skriver det over). Bildene betyr alt uansett.

Anonymkode: df1bb...05a

Hvis du vil ha ONS så er det et tragisk råd. 

Skrevet

Det jeg synes er kjekt er kanskje en profiltekst som legger opp til en samtale, slik at de du matcher med kan gå rett på det istedenfor det intetsigende "hei". Min har feks "bla bla bla. Vil du ta meg med på telttur?" og mange av samtalene starter med at folk vil ta meg med på telttur  :cool:

• Liker 2
Skrevet

Fordi det påvirker førsteinntrykket på en negativ måte. Den umiddelbare følelsen blir av en person som hele tiden snakker om hva hun ikke liker og ikke vil. Det blir som å åpne et jobbintervju med å ramse opp alle arbeidsoppgavende du synes er vanskelige, kjedelig eller meningsløse.

Ok ser den.

Anonymkode: bd09e...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...