Drakan Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Vet ikke helt hva man kaller det, men tenkte å starte med det for å bedre helsen min. Noen som vet noen gode oppskrifter som man kan følge for mat? Har noen jeg skal prøve ut med en kokosnøtt og spinat. Sånn der protein måltid eller hva det er... fremstår kanskje ikke helt som jeg vet hva jeg slenger meg ut på, men så en film hvor en fyr fikk bedre liv etter det i 50 måneder. Skal ikke bytte ut alle måltider da, så ekstrem er ikke jeg på noe jeg ikke har prøvd før. Har kjøpt litt salat, gulrøtter, og tenkte å skaffe blåbær i morgen om de selges frossen (?), og kiwi. Tenkte å bytte ut kvelds og frokost med et sånt type måltid, og har tenkt å skaffe en sånn dere 2 go blender så jeg eventuelt kan ta det med ferskt på tur (blir etter nyttår når jeg har penger, har en vanlig blender så får dugge for nå) Har mye hodepine/migrene, og om det er noe ekstra man kan slenge i en sånn miks som kan hjelpe mot hodepine, hadde det vært positivt å vite. Takk på forhånd for positive svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå