Jinx Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 I dag starter FRIENDS opp igjen, med den aller siste sensong Gruer meg til det blir slutt... Men da kommer serien JOEY, og den skal visstnok være kjempe bra !!
Jinx Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2004 www.mao.no Her får du kjøpt Friends dvd sesong 1 -9 for kr 1999 ,-
Gjest lilletroll Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Gleder meg :-) Men da kommer serien JOEY, og den skal visstnok være kjempe bra !! Veeel, DET tror jeg det er delte meninger om, men det skal bli spennende og se
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Nå gleder jeg meg! Jeg liker Joey i Friends, han er veldig morsom og min absolutte favoritt, men han uten resten av gjengen er jeg ikke helt sikker på om blir like bra..
Himmelblå Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Jippi!!! dette har jeg ventet på lenge :-) trist at det er siste sesong da... :-(
starie Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Men da kommer serien JOEY, og den skal visstnok være kjempe bra !! Tja, bra og bra. Det er helt grei underholdning, men kan ikke sammenlignes med Friends i det hele tatt.
Charmina Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 GLEDER MEG VELDIG!!!!! Klems Charmina 37 dager til termin
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2004 #12 Skrevet 5. oktober 2004 Dette har jeg ventet på lenge, men samtidig blir det utrolig trist når det er slutt. :cry: Når kommer Joey på norsk tv, da? Jeg kan liksom ikke forestille meg at Joey blir helt Joey uten de andre...
lizzy x Skrevet 5. oktober 2004 #13 Skrevet 5. oktober 2004 ja,syns det er så mage gode serier som går for siste runde :cry: men vi får bare nyte det vi får...gleder meg til ikveld
Gjest Mocca Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Hadde gleda meg kjempemasse til episoden i går, og til en forandring satt jeg oppe og tok den ikke opp. (blir så innmari trøtt så sent på kvelden )Men til min STORE irritasjon var det jo masse tilbakeblikk... Det irriterer meg, vi har jo sett det før!!!! :-x
Ylajali Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 Enig med Mocca, altfor mye tilbakeblikk. Sentimental og kjedelig episode.
Gjest Starya Skrevet 6. oktober 2004 #16 Skrevet 6. oktober 2004 Den gørreste episoden jeg har sett på lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå