Gå til innhold

Jeg er singel av en patetisk grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg frykter at jeg vil behandle kvinner like dårlig som det min far behandlet mamma. Og ingen kvinne fortjener det så jeg holder meg singel.

Anonymkode: 4a609...c93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke slik tankegang. Hadde jeg hatt en slik far ville jeg vel heller passet på å behandle kvinner bra.

Anonymkode: 69c60...b02

• Liker 5
Skrevet

Du bør gå i terapi hvis du mener du ikke behersker selvkontroll når det kommer til kvinner.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en far som ikke behandler min mor fint. Jeg vil ikke ha det slik ergo er jeg redd for å ende opp med en mann som er som min far. Derfor går jeg i terapi. 

Anonymkode: 6a0a3...a1d

• Liker 5
Skrevet

Jeg frykter at jeg vil behandle kvinner like dårlig som det min far behandlet mamma. Og ingen kvinne fortjener det så jeg holder meg singel.

Ja, er ofte slik at vi gjør slik vi er lært, ikke slik vi vet vi burde. 

Men, du kan søke hjelp for å lære å behandle kvinner bedre enn hva faren din gjorde. Du er jo allerede kommet langt på vei, med å innse at dette faktisk kan bli et problem. De som har vokst opp under lignende forhold, og som bare er overbevist om at dem selv aldri skal gjøre det sammen, er mye skumlere.

Så søk hjelp, så du kan gå trygg ut i verden på damejakt ;)

Skrevet

Det kan jo også hende du har såret noen kvinner på grunn av dette. Hvis dere har fått en god kontakt, men du ikke har villet ta det videre, så er det klart hun blir såret.

Anonymkode: 69c60...b02

Skrevet

Tror terapi ville vært lurt. Du kan nemlig også gå i motsatt grøft, være for snill og ettergivende og ende opp som en dørmatte. Ikke bra for hverken deg eller partner. 

Skrevet

Du har jo kommet godt på vei allerede.Du FRYKTER at du vil BEHANDLE kvinner dårlig pga din far. Du er da VELDIG bevisst på att din far gjorde feil så er ikke store sjansen for att du vil ende opp som ham :-)

Anonymkode: f6952...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...