Gå til innhold

Usikker på Kvinnelige singaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt til tider med å forstå hva enkelte damer vil både ved kroppsspråk og hva de skriver til meg. Jeg forstår at alle damer er forskjellige, akkurat slik som alle menn.

Mener damer noe med ved å blinke med det ene øyet til meg? Dette har skjedd et par ganger der jeg har vært i kontakt med disse damene og snakket en stund med dem. De har avsluttet samtalen med å blinke med det ene øyet til meg. Jeg vet at noen menn gjør dette for å flørte, men hva kvinner legger i det vet jeg ikke.

Jeg har i tillegg mottatt meldinger på snapchat fra damer jeg vet er single med et bilde der det eneste som var skrevet var et hjerte <3. Vet heller ikke hva jeg skal svare på slike snapper. Dette er en venninne av meg som ble single i år etter en lengre forhold.

Det kan hende at jeg legger mer i dette enn det er, men jeg vet at disse damene er single. Blir litt usikker på hva slags signaler de prøver å sende meg. 

Anonymkode: a540f...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne men er veldig mye jeg ikke forstår av hverken menn eller kvinner. Jeg liker å flørte og bli flørtet med, men det er mye som går meg hus forbi. Når det gjelder dating så er jo også blandede signaler noe mange bruker. Men det beste er å ikke overanalysere. Jeg vil anbefale å ta sjanser og iniativ om du er interessert. Men om et stort og gnagende spørsmål surrer i hodet ditt, spør rett ut. Det er aldri galt å si "flørter du med meg?" i en leken tone.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de flørter med deg.

Anonymkode: fe912...48e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne men er veldig mye jeg ikke forstår av hverken menn eller kvinner. Jeg liker å flørte og bli flørtet med, men det er mye som går meg hus forbi. Når det gjelder dating så er jo også blandede signaler noe mange bruker. Men det beste er å ikke overanalysere. Jeg vil anbefale å ta sjanser og iniativ om du er interessert. Men om et stort og gnagende spørsmål surrer i hodet ditt, spør rett ut. Det er aldri galt å si "flørter du med meg?" i en leken tone.

TS her. Skjønner jeg godt. For min del er det det at de om flørter med meg, er det sånn jeg ofte hører og ser menn flørte med damer. Det er ofte en mer direkte måte, altså vanskelig å ikke se. Det er derfor jeg blir forvirret, fordi jeg tror de bare tuller med meg.

Ja, de flørter med deg.

Anonymkode: fe912...48e

Ja, det kan godt hende du har helt rett. Ville skjønt tegninga om jeg hadde vært kvinne selv, på måten de flørter på.

Skrevet

Jeg kan blunke på slutten av en samtale på en måte litt for å gi en high five, som at samtalen var bra, morsom og ikke nødvendigvis for å flørte.

Meldinger på snap chat skal man ikke legge så mye i , men om du får meldinger privat til deg (og ikke som er sendt til alle på kontaktlisten hennes) med hjerte på og selfie , så er det nok garantert flørting "se så søt jeg er, jeg tenker på deg"

Anonymkode: 159f1...bc7

Skrevet

Jeg kan blunke på slutten av en samtale på en måte litt for å gi en high five, som at samtalen var bra, morsom og ikke nødvendigvis for å flørte.

Meldinger på snap chat skal man ikke legge så mye i , men om du får meldinger privat til deg (og ikke som er sendt til alle på kontaktlisten hennes) med hjerte på og selfie , så er det nok garantert flørting "se så søt jeg er, jeg tenker på deg"

Anonymkode: 159f1...bc7

TS her. Det er akkurat det som er problemet. Vet jo ikke hva som er tanken bak disse tegnene. Enten det er vennlighet eller flørting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...