Gå til innhold

Fitbit Charge HR eller Jawbone Up3?

Fitbit Charge HR eller Jawbone Up3?  

1 stemme

1. 1. Fitbit Charge HR eller Jawbone Up3?

• Fitbit Charge HR
      0
    • Jawbone Up3?
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Lettere desperat.

Står mellom Fitbit Charge HR og Jawbone Up3. Har lest masssseee reviews på nettet, og lurer stort på hva som er best. Det jeg ser som negativt er mangelen av skjerm på Jawbone Up3, og det at den har en dustete låsemekanisme.

Fitbit har skjerm, virker god å lukke, men måler ikke søvnen din ordentlig godt.

Hva har dere erfaringer med? Pris osv. har ingen betydning da jeg synes det er en temmelig liten forskjell.

Anonymkode: 6e8aa...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe erfaring å komme med men er selv nysgjerrig på disse. Før jeg hadde lest om Jawbone Up3 var jeg sikker på at jeg skulle ha Fitbit Charge HR, men nå vet jeg ikke hva jeg vil gå for.

Minus for meg er at det ikke er skjerm på Jawbone.

Skrevet

Jeg har ikke noen av dem, men har Jawbone UP24, og har aldri opplevd mangelen på skjerm som et problem. Mobilen er så godt som alltid med likevel, så all informasjon finner jeg på appen. Om man er av typen som ikke liker å ha mobilen på seg, eller eventuelt er vant til å gå med klokke, så kan nok skjermen være god å ha. Ellers tror jeg det i hovedsak er vane. Jeg kjøpte for øvrig Fitbit Charge HR etter at min Jawbone fikk litt problemer, men endte opp med å returnere det fordi det var altfor klumpete. Jawbone er mye nettere og, etter min mening, mye mer behagelig å ha på.

Jeg syns også appen til Jawbone er enkel å forstå og veldig motiverende, og jeg er spesielt begeistret for at den tilpasser målene etter tidligere resultat. Bommer jeg på målet mitt en tid, utfordrer den meg til å nå et litt lavere mål, når jeg målene mine over en viss tid, utfordrer den meg til et litt høyere mål. Det har jeg forstått at Fitbit ikke har, og det hadde jeg virkelig savnet! Liker også at den kommer med små oppmuntringer og fun facts. I det hele tatt liker jeg både båndet og appen svært godt, og jeg kommer nok til å gå for UP3 når armbåndet jeg har dør for godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...