Gå til innhold

Normalt at menn vil

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. få stimulering bak? 
Jeg og FFen elsker å prøve nye ting, og vi blir bare mer og mer trygg på hverandre, noe som forsåvidt er fint. Men virker som om han har en del skitne fantasier om jeg kan si det slik. Han luftet tanken om å bli rimmet og kanskje få en finger inn bak, egentlig i en bisetning, men det var nok fordi han testet meg og hvordan jeg reagerte. Jeg ble litt satt ut, og kjente at her må jeg steppe ut av komfortsonen en tur. Jeg er vandt til at han gjør ting med meg, og han er den dominante, og vi koser oss mye med bdsm. Jeg har alltid vært så skråsikker på at han ikke har tenkt i de baner, så ble veldig satt ut. Og jeg vet ikke hvordan gå frem, eller hvordan jeg skal gjøre det egentlig. Og er ikke vits å snakke om masse hygiene, for der vet vi alt som er å vite, og vi tar alle forhåndsregler. Selvom det ikke sånn kjempe frister så hadde det jo vært fint å overasske han. Jeg er ikke den som tar så mye styring på ting, så hadde vært en forandring. 

Saklige svar, takk! 

Anonymkode: 2fc73...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig. Og min erfaring at det gir skikkelig intense orgasmer. Gøy (og veldig tennende!). :)

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig. Og min erfaring at det gir skikkelig intense orgasmer. Gøy (og veldig tennende!). :)

Men hvordan går jeg frem da? Føler meg ganske god i sengen, men ikke på dette området! Men ut i fra hvordan han sa det så tror jeg aldri han har prøvd heller. Er det ikke prostata som er så godt å få stimulert? Er en finger lang nok til det? Blir nesten klein bare av å prate om det, men har skikkelig lyst å gjøre noe han vil nå som han har oppfylt alle mine fantasier gang på gang. 

TS

Anonymkode: 2fc73...7e7

Skrevet

Det er ikke bare prostata og innsiden av rumpehullet som er følsomt og erogent, også en finger eller en tunge på utsiden kan ha god effekt. Anbefaler deg å prøve deg frem en gang du runker/suger ham. Ta en finger ned dit (en fukta en, fortrinnsvis) og stimuler lett. Du finner fort ut om han er gira eller ikke. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...