Gå til innhold

Single alenemødre, er det håp for oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, jeg har sett meg litt rundt, er jo bare tullinger på nett. Hvor i alle verden treffer man kjekke "normale" mannfolk? 

Anonymkode: 83fd3...e01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den mannevonde og bitre holdningen der så tror jeg det neppe er håp for deg, nei.

• Liker 7
Gjest Castielz
Skrevet

Finnes nok noen beta-males der ute som har resignert nok til å ta dere og.

Skrevet

Så lenge menn får fitte så tror jeg ikke det er noe stress.

Anonymkode: d204e...f38

Skrevet

Finnes nok noen beta-males der ute som har resignert nok til å ta dere og.

Ikke slik ment... Alle jeg har truffet et er kun ute etter en ting. Ingen som gidder bli kjent. Noen tips for hvor man kan finne lykken?😱 tinder og match er jo en vits. Massevis med menn, men de vil jo bare ha et knull.

Gjest Castielz
Skrevet

Ikke slik ment... Alle jeg har truffet et er kun ute etter en ting. Ingen som gidder bli kjent. Noen tips for hvor man kan finne lykken?😱 tinder og match er jo en vits. Massevis med menn, men de vil jo bare ha et knull.

Yup, skal du ha type må du senke forventningene dine.
Men for de mennene som er attraktive er du selvfølgelig fremdeles brukende til sex.

Skrevet

Ikke hør på disse mannfolka.

Min erfaring er at alle alenemørdre jeg kjenner sjeldent går lenge single. Men de som er barnløse og kanskje lever et litt mer aktivt liv sosialt, er single hele tiden. Menn her påstår de ikke vil ha alenemødre, men alt i alt tor jeg de ser på alenemødre som mer sexy, fordi de har bevist at de har omsorg. Og veldig mange menn søker etter en slags morsfigur. En som kan stelle for de. Og da har mødre et digert fortrinn da de viser omsorg for sine barn.

At jeg er barnløs har ikke hjulpet meg i hvert fall. I hvert fall ikke når jeg sier jeg ikke ønsker barn. Men jeg har ikke noe mindre omsorg av den grunn. Tvert imot har jeg såpass mye av dette at jeg ikke tør å få barn.

Anonymkode: ff27e...ec3

• Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Klart det er håp :o) Jeg var alene med to, møtte mange frosker på disse årene, men tilslutt møtte jeg min prins. Fikk aldri dreisen på denne nettdatingen, kom i kontakt med mange rare typer der, men også mange hyggelig, men ble aldri noe mer. Møtte mannen min helt tilfeldig, holdt sammen side :o) Nyt tiden med ungene, man kan ha det supert alene også, ikke stress, noen vil dukke opp!

Skrevet

Skal mye til før jeg lar en mann komme inn i vårt liv. Er kresen på hvem jeg lar være i nærheten av barna mine.

Anonymkode: 6b403...91d

• Liker 2
Skrevet

Alle litt kjekke er ofte skikkelig høy på seg selv. Selfies i speil, trutemunn, my story snaps av magen. Neeei :(

Mange er mindre kjekke og har samtidig ikke så gode sosiale antenner. De fleste sier det er omvendt, at de mindre pene er de snille godguttene. Spar meg. Alle virker kliss like. Jeg er sikkert ikke frøken perfekt selv, men jeg vil ha noe seriøst. De som spammer meg med samme ''hei'' meldingen (som jeg ignorerer) hver dag, får jeg fnatt av. mange sender penisbilder, finner meg på facebook og stalker meg. Bor i mammas kjellerhybel og har masse ølflasker stående, spiser grandiosa hver dag og spiller playstation. Går på nav eller har en jobb på burger king selvom de er 29år. Greit som deltidsjobb ved studier men skal det være resten av livet?? Da går jeg bare ut i fra at de er slasker uten forpliktelser som ikke ønsker et seriøst forhold.

Men det er logisk. Det er derfor de er på tinder, badoo, match . Fordi de ikke får seg noe i den virkelige verden. De alrighte fyrene trenger jo ikke tinder for de finner drømmedama. 

Nesten alle jenter på datingsider er pene og virker oppegående. Alle ser forsåvidt helt like ut. Guttene derimot seiler sin egen sjø. 

Anonymkode: c8100...053

• Liker 4
Skrevet (endret)

Alle litt kjekke er ofte skikkelig høy på seg selv. Selfies i speil, trutemunn, my story snaps av magen. Neeei :(

Mange er mindre kjekke og har samtidig ikke så gode sosiale antenner. De fleste sier det er omvendt, at de mindre pene er de snille godguttene. Spar meg. Alle virker kliss like. Jeg er sikkert ikke frøken perfekt selv, men jeg vil ha noe seriøst. De som spammer meg med samme ''hei'' meldingen (som jeg ignorerer) hver dag, får jeg fnatt av. mange sender penisbilder, finner meg på facebook og stalker meg. Bor i mammas kjellerhybel og har masse ølflasker stående, spiser grandiosa hver dag og spiller playstation. Går på nav eller har en jobb på burger king selvom de er 29år. Greit som deltidsjobb ved studier men skal det være resten av livet?? Da går jeg bare ut i fra at de er slasker uten forpliktelser som ikke ønsker et seriøst forhold.

Men det er logisk. Det er derfor de er på tinder, badoo, match . Fordi de ikke får seg noe i den virkelige verden. De alrighte fyrene trenger jo ikke tinder for de finner drømmedama. 

Nesten alle jenter på datingsider er pene og virker oppegående. Alle ser forsåvidt helt like ut. Guttene derimot seiler sin egen sjø. 

Snakk om å ha selektiv virkelighetsforståelse hvor man bare ser det man vil se.

All den gørra du tyter ut om angående menn er mer enn sannsynlig en primtiv forsvarsmekanisme for ditt ego som går ut på å skåne deg selv for ydmykelsen og sorgen over at ingen menn egentlig har noe særlig lyst til å ha noe seriøst med deg.

Det er kanskje ikke så rart at du som er så bitter ovenfor det motsatte kjønn ikke greier finne deg en grepa kar for den negativiteten som du viser til i innlegget ditt her skinner nok igjennom hele tiden i din væremåte og da trekker folk seg unna.

Og når folk trekker seg unna så bruker du det som en bekreftelse på at "menn egentlig bare er noen tapere i kjelleren til mor med trut munn og grandis" istedenfor å gå til kjernen av problemet som er : deg. 

Du er et dømmende og fordomsfullt individ. Dine holdninger er virkelighetsfjerne og avskyelige og du kommer ikke til å få deg en ordentlig kar med disse pessimistiske og generaliserende negative bitre holdningene dine. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Skrevet

TS, dessverre er det slik at det er vanskelig for deg som alenemor å finne en fyr som er villig til å bli en aktiv del i livet ditt. Mange menn kvier seg fordi de vet de ikke bare får barna med på kjøpet, men gjerne også eksen. Det blir rett og slett for mye mas og drama i mange tilfeller.

Dessuten er det mange menn som ikke bryr seg om barn som ikke er sine. Hvorfor skulle de bry seg? De er som sagt ikke deres.

Om du vil kapre en mann vil jeg anbefale mye sex og oppvarting, og mindre press og krav om at han må stille opp for barna. Slik bedrer du dine odds. Gi han heller tid til å bli glad i barna og knytte bånd, enn å skremme han vekk med press fra start.

Det at internett kun har useriøse menn er bare tull. Det er drøssevis med seriøse menn der ute, men problemet er at du ikke syns de er særlig attraktive. De mest attraktive mennene får også de beste damene, og du må dermed se deg forbigått. Rett og slett fordi du har unge. Senk kravene litt (noe jeg vet du umulig klarer), så kanskje du klarer kysse en frosk.

Anonymkode: 5bb42...db4

• Liker 2
Skrevet

Snakk om å ha selektiv virkelighetsforståelse hvor man bare ser det man vil se.

All den gørra du tyter ut om angående menn er mer enn sannsynlig en primtiv forsvarsmekanisme for ditt ego som går ut på å skåne deg selv for ydmykelsen og sorgen over at ingen menn egentlig har noe særlig lyst til å ha noe seriøst med deg.

Det er kanskje ikke så rart at du som er så bitter ovenfor det motsatte kjønn ikke greier finne deg en grepa kar for den negativiteten som du viser til i innlegget ditt her skinner nok igjennom hele tiden i din væremåte og da trekker folk seg unna.

Og når folk trekker seg unna så bruker du det som en bekreftelse på at "menn egentlig bare er noen tapere i kjelleren til mor med trut munn og grandis" istedenfor å gå til kjernen av problemet som er : deg. 

Du er et dømmende og fordomsfullt individ. Dine holdninger er virkelighetsfjerne og avskyelige og du kommer ikke til å få deg en ordentlig kar med disse pessimistiske og generaliserende negative bitre holdningene dine. 

Haha. Jeg snakker av erfaring. Selvfølgelig ikke alle, men de fleste jeg ser. Er menn som uoppfordret sender penisbilder av seg selv oppegående? Er menn som sier: hei. Skjer. Hei hva skjer. hei. Hei. Hallo. uten at man svarer noe du ville synes var tiltrekkende? Når de fortsatt bor hjemme hos mor i en alder nærmere 30, ikke har utdanning eller jobb. Eller en kioskjobb for resten av livet. Fint for de, men jeg personlig blir ikke tiltrukket av det. Jeg er da ikke bitter selvom jeg skriver fakta :overrasket: Det eneste jeg gjorde var å skrive min erfaring om gutter på nettdating. Jeg skrev heller ikke at ALLE uten unntak er tullinger. Har truffet et par oppegående men da må man sveipe igjennom hundrevis først. 

Vet ikke hvorfor du tolket min erfaring som at jeg var negativ og bitter. Lag deg en profil selv som jente og se hvor mange tullinger det er. Kos deg med pikkbilder og spam. Siden du er så positiv så kommer du nok til å blomstre av opplevelsen.

• Liker 2
Skrevet

Haha. Jeg snakker av erfaring. Selvfølgelig ikke alle, men de fleste jeg ser. Er menn som uoppfordret sender penisbilder av seg selv oppegående? Er menn som sier: hei. Skjer. Hei hva skjer. hei. Hei. Hallo. uten at man svarer noe du ville synes var tiltrekkende? Når de fortsatt bor hjemme hos mor i en alder nærmere 30, ikke har utdanning eller jobb. Eller en kioskjobb for resten av livet. Fint for de, men jeg personlig blir ikke tiltrukket av det. Jeg er da ikke bitter selvom jeg skriver fakta :overrasket: Det eneste jeg gjorde var å skrive min erfaring om gutter på nettdating. Jeg skrev heller ikke at ALLE uten unntak er tullinger. Har truffet et par oppegående men da må man sveipe igjennom hundrevis først. 

Vet ikke hvorfor du tolket min erfaring som at jeg var negativ og bitter. Lag deg en profil selv som jente og se hvor mange tullinger det er. Kos deg med pikkbilder og spam. Siden du er så positiv så kommer du nok til å blomstre av opplevelsen.

Hva med å være alene mamma og snyte penger på NAV?

Anonymkode: a8c0a...679

Skrevet

Min erfaring er at om du er pen og har en sexy kropp spiller det ingen rolle om man har barn, mannen blir da veldig interessert uansett, og ikke bare i sex. 

Anonymkode: 15006...a8c

• Liker 3
Skrevet

Jeg  tror ikke det spiller så stor rolle, jeg er singel og uten barn - og er langvarig singel. Om du er pen, slank og utadvendt, tror jeg de kommer etter deg uansett. Spørsmålet er vel heller om du vil ha det som byr seg. 

Anonymkode: ad934...bc8

Skrevet

Det er jo absolutt håp selv om du har unge :) 

Jeg møtte mannen min da jeg var alene med ei lita ei, full match og vi feirer snart 11 års bryllupsdag. Gikk meg bokstavelig talt rett på han på jobb, og etter litt skravling når vi møtte hverandre på jobb så inviterte han meg med ut. Og da var det gjort. Hadde vært singel i 4 år da jeg møtte han. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...