Gjest The Lost Dreamer Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Jeg er redd for å bli kjent igjen så ja, slett gjerne tråden. Endret 12. desember 2015 av The Lost Dreamer
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Hvor gammel er du TS? Anonymkode: aac12...6ff
Gjest livehappy Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Bare dropp ham! Ingen vits i å tenke på det engang, alt annet er ikke et alternativ. Vær stor jente å ta skrittet. Du trenger IKKE han i livet ditt, og du vet innerst inne at han vil "fucke" med deg igjen.. Ikke noe grunn til å tro at ting har forandret seg. Det er mine ord, ferdig.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Må få ut dette ellers klikker det totalt for meg;På barneskolen gikk jeg i klasse med denne gutten som i begynnelsen mobba meg, men deretter begynte å si han er glad i meg og jeg er søt etc. Begynte på ungdomskolen, der snakka vi ikke før i 10 klasse. Da ba han meg ut på ballet, men jeg ga han aldri et svar, og senere fikk jeg vite han bare hadde kødda med å be meg ut. Vg1 hadde denne guten spurt venninna mi om hun kunne hooke oss opp (wtf liksom). Vi snakka litt, men plutselig brøt han kontakt (han hadde tenkt å si unnskyld, men stoppa midt i unnskyldningen)Nå har jeg fått mld. av han, hvor han har skrevet hei. jeg svarte jo hei, og venter på svar... MEN FY FAEN JEG ER NERVØS. Hver gang jeg liksom klarer å glemme han og hjertet mitt stopper å hoppe over et slag ved synet av han, så kommer han brasende inn i livet mitt igjen. HVORFOR!? Jeg liker han ikke, men har gjort narr av meg, ydmykt meg etc. så mye nå at jeg er utslitt og lei. Jeg vil bare glemme fortida mi (barneskolen og ungdomskolen) fordi jeg føler jeg burde starte på nytt for jeg hadde det ikke så bra før, men han lar meg jo ikke være i fred. Den ene venninna mi jeg kunne snakke om sånt om, har liksom ditcha meg, så ja, har ingen å snakke med dette om (de nye vennene mine kjenner han jo ikke og vet ikke om dette). Hva vil han meg egentlig? Liker han meg? Har han dårlig samvittighet? HVA SKJER?Sorry for caps, men han er liksom en av de ''populære'' og jeg er liksom ikke så populær så jepp... Kommer til å redigere dette innlegget for å ikke bli gjenkjent for man vet aldri men følte for å dele det med noen få Det kan hende du føler det slik fordi han var den du ikke "fikk" som yngre. Som om du lever det den yngre deg ønsket, og derfor knytter mange følelser og spenning til det. Jeg ville prøve og ikke legge så mye i det, se på det fra et rasjonalt ståsted, hva som er fakta og hvordan han har behandlet deg. Kanskje han ønsker å ta kontakt for å si unnskyld. Kanskje han fortsatt er en dritt som kødder med deg. Uansett hva så ikke la han styre livet og følelsene dine! Anonymkode: c5aa7...2b0 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Hvor gammel er du TS?Anonymkode: aac12...6ff17 snart 18, hvordan det?Bare dropp ham! Ingen vits i å tenke på det engang, alt annet er ikke et alternativ. Vær stor jente å ta skrittet. Du trenger IKKE han i livet ditt, og du vet innerst inne at han vil "fucke" med deg igjen.. Ikke noe grunn til å tro at ting har forandret seg. Det er mine ord, ferdig. Har ingen planer om å gi han det han vil ha, hva nå en det må være. Jeg har mer respekt for emg enn de jentene som mener han er kjekk og faller for han Det kan hende du føler det slik fordi han var den du ikke "fikk" som yngre. Som om du lever det den yngre deg ønsket, og derfor knytter mange følelser og spenning til det. Jeg ville prøve og ikke legge så mye i det, se på det fra et rasjonalt ståsted, hva som er fakta og hvordan han har behandlet deg. Kanskje han ønsker å ta kontakt for å si unnskyld. Kanskje han fortsatt er en dritt som kødder med deg. Uansett hva så ikke la han styre livet og følelsene dine! Anonymkode: c5aa7...2b0Nei, altså når jeg var liten hatet jeg denne gutten sterkt, så har liksom aldri hatt ''positive'' følelser for han akkurat. Det er bare det at jeg ikke liker at han er i nærheten av meg og liksom føler meg ukomfortabel rundt han...Jeg lurer på hva søren som skjedde, jeg redigerte jo denne tråden... Forresten til info: Dette har pågått siden 3 klasse, rart om han ikke har gått lei av å kødde sånn med meg Endret 12. desember 2015 av The Lost Dreamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå