Gå til innhold

Skinnhansker til mann, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer ønsker seg skinnhansker til jul. 

De skal være pene og kanskje litt sossete om jeg kan si det på den måten? Typisk sånn som de har på på reklame for Tiger of Sweden eller Gant.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne forskjellige prisklasser. Ikke sånne motorsykkelhansker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte noen sorte fra Hugo Boss på Follestad i fjor. De har sikkert mange forskjellige i år også.

http://www.follestad.no/herre/tilbehor/skinnvarer.html?___SID=U&p=2

Endret av Magnifiq
Skrevet

Min samboer ønsker seg skinnhansker til jul. 

De skal være pene og kanskje litt sossete om jeg kan si det på den måten? Typisk sånn som de har på på reklame for Tiger of Sweden eller Gant.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne forskjellige prisklasser. Ikke sånne motorsykkelhansker.

Sjekk Dent online.

Anonymkode: 981a5...643

Skrevet

Svarer det samme her som i den "kjørehanske-tråden". Hvis du bor i Oslo så har Hanske-Hallén (Stortingsgata) det beste utvalget. I tillegg har de ganske bra utvalg på Steen og Strøm (i 1.etg. er det en egen hanske-skjerf-paraply-avdeling).

Ellers, så pleier de å ha et helt ok utvalg av skinnhansker på de fleste veske-butikker (Morris f.eks.). Oppfyller kanskje ikke kravet til "sossete" da, men jeg vet nå ikke riktig hva det betyr. Skinnhansker til menn ofte er ganske "standard", og det som skiller pene fra mindre pene er om de har rett størrelse.... Skinnhansker som er for store ser ikke pent ut.

• Liker 1
Skrevet

Hanske-Hallén anbefales varmt.

Det er en klassisk butikk som vet hva de driver med.

Skrevet

Jeg ville gitt ham skreddersydde hansker, men det er for sent.

Anonymkode: 0a054...8ef

Skrevet

Takk for gode svar!

Fant forresten et par som var litt spesielle og veldig fine på Høyer!

(Tenkte bare å legge det til hvis noen skulle lure på det samme :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...