mjauritz Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Min samboer ønsker seg skinnhansker til jul. De skal være pene og kanskje litt sossete om jeg kan si det på den måten? Typisk sånn som de har på på reklame for Tiger of Sweden eller Gant.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne forskjellige prisklasser. Ikke sånne motorsykkelhansker.
Gjest Magnifiq Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Jeg kjøpte noen sorte fra Hugo Boss på Follestad i fjor. De har sikkert mange forskjellige i år også.http://www.follestad.no/herre/tilbehor/skinnvarer.html?___SID=U&p=2 Endret 11. desember 2015 av Magnifiq
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Min samboer ønsker seg skinnhansker til jul. De skal være pene og kanskje litt sossete om jeg kan si det på den måten? Typisk sånn som de har på på reklame for Tiger of Sweden eller Gant.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne forskjellige prisklasser. Ikke sånne motorsykkelhansker.Sjekk Dent online. Anonymkode: 981a5...643
kanelsnurr Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Svarer det samme her som i den "kjørehanske-tråden". Hvis du bor i Oslo så har Hanske-Hallén (Stortingsgata) det beste utvalget. I tillegg har de ganske bra utvalg på Steen og Strøm (i 1.etg. er det en egen hanske-skjerf-paraply-avdeling).Ellers, så pleier de å ha et helt ok utvalg av skinnhansker på de fleste veske-butikker (Morris f.eks.). Oppfyller kanskje ikke kravet til "sossete" da, men jeg vet nå ikke riktig hva det betyr. Skinnhansker til menn ofte er ganske "standard", og det som skiller pene fra mindre pene er om de har rett størrelse.... Skinnhansker som er for store ser ikke pent ut. 1
Mis(s)Understood Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Hanske-Hallén anbefales varmt.Det er en klassisk butikk som vet hva de driver med.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Jeg ville gitt ham skreddersydde hansker, men det er for sent. Anonymkode: 0a054...8ef
mjauritz Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2015 Takk for gode svar!Fant forresten et par som var litt spesielle og veldig fine på Høyer!(Tenkte bare å legge det til hvis noen skulle lure på det samme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå