Gå til innhold

Liker du billig kalendersjokolade?

Liker du "billig kalendersjokolade?"  

25 stemmer

1. 1. Hva syntes du om billig kalendersjokolade? (av typen 10kr for en kalender)

• Jeg syntes den er god
      6
    • Jeg syntes den er OK
      7
    • Jeg syntes den er vond
      10
    • Jeg syntes den er bedre enn vanlig melkesjokolade
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 72789...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er god. Har sikker mye å gjøre med assoiasjoner og minner. :)

Skrevet (endret)

Synes ikke den er god, men kjøper den og spiser forde :) hamstret inn melkesjokolade på Kiwi til 16kr i dag også, den smaker bedre! 😅

Endret av Belbus
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Nei, synes ikke den er god i det hele tatt. Likevel dytter jeg den i meg hver eneste desember på grunn av minnene det gir :) 

Skrevet

Nei, og jeg girk ikke dette til ongen. Godteri hver dag... ber om hull i tennene. 

Anonymkode: 2045a...e28

Skrevet

Er ikke glad i sjokolade generelt, men kalendersjokolade er enda verre, hehe. Smaker gammelt, synes jeg. Vi har alltid fått pakkekalender, med små nyttige ting eller leker. Det skal jeg fortsette med når jeg blir mamma. :) Liker det at hun ga oss ting vi kunne bruke, og ikke store leker og dyre ting. Fikk f.eks. ny tannbørste, av og til en liten godterieske, en liten leke nå og da, ett par ullsokker hun hadde strikket, osv. 

Tantebarna mine får TRE gavekalendere fra foreldrene + besteforeldrene. Baaare svære pakker med dyre saker og ting. De har jo rene julaften hver dag, de, haha.

Skrevet

Nei, synes ikke sjokoladen er god. I år har jeg laget kalenderen selv med hjemmebakte pepperkaker, de smaker mye bedre (spesielt med melis og nonstop på haha) :) 

Skrevet

Nei, smaker jo urgammel sjokolade.. 

Anonymkode: cd0bd...d5f

Skrevet

Jeg likte sjokoladen når jeg var liten..
Men jeg likte mye forskjellig godterier når jeg var liten, nå som jeg er eldre...
Så smaker ikke det noe godt... Så jeg bevarer heller minnet om at det smakte godt den gang jeg var ung, enn å ødelegge de minnene som voksen :)

(Jeg ødela minnene med nugatti, nugatti er pyton idag, men som unge var det som om nugattien var mer kremaktig med mer nøttesmak enn hva den er nå)

Skrevet

Ja! Skulle alltid ønske den kom på stor plate. Men den er kanskje best å spise små biter av.

Den smaker litt gammel, men av en merkelig grunn elsker jeg den. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, sjokoladekalender smaker vondt! Men jeg får det av mine foreldre 1.desember hvert år . Har vel med at det var noe jeg gledet meg til å få da jeg var liten, og foreldra mine vil vel ikke at jeg skal vokse fra barndommen 🙈

Anonymkode: 5719a...12b

Skrevet

Elskern😍😍😍

Skrevet

Ja! Helt garantert på grunn av gode minner, men jeg elsker det!

Skrevet

Ja, liker den veldig godt faktisk.

Samme gjelder billig-sjokolade generelt :P 

Skrevet

Helt ok. Merker meget godt at det ikke er Freias for å si det sånn ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes ikke sjokoladen er god. I år har jeg laget kalenderen selv med hjemmebakte pepperkaker, de smaker mye bedre (spesielt med melis og nonstop på haha) :) 

Blir ikke de gamle da?

Anonymkode: 2d5ef...8a1

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke de gamle da?

Anonymkode: 2d5ef...8a1

Nei, synes ikke det! Vi lagde dem siste helga i november og oppbevarer dem i plastboks. De blir litt sprøere ettersom ukene går, men smaken er den samme :) 

Skrevet

Den er helt grei, de har mye verre sjokolade f.eks i smågodtdiskene i Sverige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...