AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Del Skrevet 11. desember 2015 Noen som vet om en håndkrem som er trygg? Uten parabener, trikloksan, parfyme, mineraloljer, alkohol og andre skumle saker. Prøver å finne en men alle inneholder minst 1 av disse tingene jeg ikke vil ha i. Blir så forvirret av dette her! Vil gjerne ha en krem som er litt fet. Anonymkode: 4d853...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som vet om en håndkrem som er trygg? Uten parabener, trikloksan, parfyme, mineraloljer, alkohol og andre skumle saker. Prøver å finne en men alle inneholder minst 1 av disse tingene jeg ikke vil ha i. Blir så forvirret av dette her! Vil gjerne ha en krem som er litt fet.Anonymkode: 4d853...620Spør på apotekDet finnes en håndkrem med karbamid på Boots apotek, som er svært god (den er uten ditt og datt)Ellers er jeg svært fornøyd med Eucerin dry skin Anonymkode: 257b2...8fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 17. desember 2015 #3 Del Skrevet 17. desember 2015 Korres er et bra merke,med naturlige innholdsstoffer:http://www.vita.no/merker/korres/kropp/korres-antispot-hand-cream 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Dytter opp denne da jeg lurer på det samme. Anonymkode: c16f0...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Csoap sin håndkrem. Den er kjempegod! Ellers anbefaler jeg å prøve Vossabia sine fuktighetskremer. Anonymkode: e787d...548 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Alkohol er ikke farlig. Noen alkoholtyper gjør at de andre ingrediensene trenger lettere ned i huden Anonymkode: 94dcd...0a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars Det finnes mange gode, men om du ikke vil ha med alkohol i så tror jeg ikke du har mye å velge mellom. Csoaps og Vossabia er begge gode og naturlige alternativer, men Csoaps har alkohol i seg og Vossabia har parfyme (eterisk rose og lavendel). Kanskje du må google litt rundt og begynne å lage din egen håndkrem? Anonymkode: bf7b0...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det finnes mange gode, men om du ikke vil ha med alkohol i så tror jeg ikke du har mye å velge mellom. Csoaps og Vossabia er begge gode og naturlige alternativer, men Csoaps har alkohol i seg og Vossabia har parfyme (eterisk rose og lavendel). Kanskje du må google litt rundt og begynne å lage din egen håndkrem? Anonymkode: bf7b0...6bb Man må skille mellom såkalte flyktige/enkle alkoholer (sprit), som kan virke uttørkende og irriterende på huden, og fettalkoholer. Sistnevnte bidrar til å gi produkter tykkere og mer kremaktig konsistens, gir huden fukt og fungerer som emulgatorer, dvs. at de bidrar til at olje og vann kan blandes. Fettalkoholer er i prinsippet verken irriterende eller poretilstoppende, men dersom man har svært sensitiv eller fet/uren hud, kan man være oppmerksom på om produktene man bruker, inneholder disse. Enkle alkoholder omfatter: Alcohol Denat Benzyl Alcohol Ethanol Ethyl Alcohol Isopropyl Alchol Methanol SD Alcohol Mens fettalkoholer er: Cetearyl Alchol Cetyl Alcohol Isostearyl Alcohol Myristyl Alcohol Stearyl Alcohol Butylene Glycol Propanediol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 02:55 #9 Del Skrevet tirsdag kl 02:55 änglamark håndkrem har bestått den strenge testen for å bli Svanemerket i hvert fall Anonymkode: 2aeb8...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Bruker enten ringblomstsalve fra Vossabia eller økologisk kokosolje. Helt giftfritt. Har det i nattborskuffa og smører inn hender og ansikt på kvelden. Våkner med myk hud. Anonymkode: 8297e...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå