Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Les her :o Det sies at historien er sann :o
Nuperella Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 uups! det er tydelig at penis har fått leve et rolig liv siden eier ikke merker forksjell på den og en kyllinghals..... stakkar, det måtte ha gjort vondt. :o
Timian Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har en liten teori om at kona har en finger med i spillet, men at mannen er alt for flau(!) til å fortelle noe sånt på legevakta... Da har han i tilfelle god fantasi! Men jeg vil heller tro at han har god fantasi enn å tro at den historien han serverer kan være sann.... :o
Gjest Valhalla Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fikk fysisk vondt av å lese den.
Nelle Skrevet 5. oktober 2004 #11 Skrevet 5. oktober 2004 Dette tror jeg er en ordentlig røverhistorie. INGEN mann ville komme til å ta feil av pikken sin. Sånn er det bare! Nelle ;-)
Anglofil Skrevet 5. oktober 2004 #17 Skrevet 5. oktober 2004 Stakkars mannen... :o Huff, man skal jo egentlig ikke le av slikt da... :-? Mvh Yvonne
Gjest Valhalla Skrevet 5. oktober 2004 #18 Skrevet 5. oktober 2004 Kanskje det er en vandrehistorie slik som den med surprise festen naken jente hund og leverpostei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå