Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #141 Skrevet 11. desember 2015 Jeg hever min alkoholfrie "Santa Clausthaler" til en takksigelsens fredagsskål, retning deg. Ha en bra kveld! aw, takk :-*Hever billig ølet jeg hadde råd til i dag i en salut til dere to.
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #142 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Jeg hater den nye teksteditoren fremdeles og at man ikke som før kan se nr på innleggene det i øverste høyre hjørnet er kjedelig. Endret 11. desember 2015 av O.G.
Plastaroma Skrevet 11. desember 2015 #144 Skrevet 11. desember 2015 Tar du en til på meg? Denne eventuelle kjæresten, har jeg møtt ham, eller kommer jeg til å møte ham?
Storekommode Skrevet 11. desember 2015 #145 Skrevet 11. desember 2015 Hvis du tar en til;Er det lenge til det blir kjærlighet? :)
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #146 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Tar du en til på meg? Denne eventuelle kjæresten, har jeg møtt ham, eller kommer jeg til å møte ham?6/Staver.Du har møtt ham og han har møtt deg. Deres ego stanger mothverandre her. Hans mer enn ditt, men det spiller ingen rolle. Endret 11. desember 2015 av O.G.
Plastaroma Skrevet 11. desember 2015 #147 Skrevet 11. desember 2015 6/Staver.Du har møtt ham og han har møtt deg. Deres ego stanger mothverandre her. Hans mer enn ditt, men det spiller ingen rolle.Interessant Takk, igjen. Du er en knupp
Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2015 #148 Skrevet 11. desember 2015 Siden det er desember og jula snegler seg innpå oss må vi ha oss en tarot tråd her i aften. Det absolutte kravet utenom at du må like Carlsberg er borte, men det er greit at du fremdeles har troen på kjærligheten. Så let i deres djup nå folkens og sjekk etter om det er noe bitterhet der, for da kan du bare glemme å be om kort. Det blir for mye å be om av ei trønderkjerring.Minimum 200 innlegg skader heller ikke for å si det sånn og post problemstillingen din under nick. Ellers er tråden åpen for både samboere, single, gifte og enker, enkemenn og for de som har et komplisert forhold på Facebook (det er jo så moderne for tiden). Politiske holdninger er uinteressant, selv om du vet jeg vill heve et øyebryn på at du er en FRP'er.Jeg skal bruke Phantasmagoric Tarot, kommer til å hefte ved kortet ditt. Jeg lurer bare på hvilke forandringer som skjer? Føler de er i anmars nemlig.Får du tid så...:-)
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #149 Skrevet 11. desember 2015 Tar du en til på meg? Denne eventuelle kjæresten, har jeg møtt ham, eller kommer jeg til å møte ham?Måtehold.https://gfx.tarot.com/images/site/decks/phantasmagoric/full_size/14.jpgDu kjenner ham ikke fra før, og du vil treffe ham via sosiale begivenheter de neste 90 dagene.
Nåleputa Skrevet 11. desember 2015 #150 Skrevet 11. desember 2015 Hei! Hvordan ser fremtiden ut for meg? Kommer jeg til bli singel og få kjøpe huset til min nåværende samboer? Jeg er litt betatt av en kollega, er han int i meg?
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #151 Skrevet 11. desember 2015 Hvis du tar en til;Er det lenge til det blir kjærlighet? 10/Sverd.https://gfx.tarot.com/images/site/decks/phantasmagoric/full_size/58.jpgInnen 90 dager vil du vil treffe en mann som du vil ha så mye til felles med, også han kommer med baggasje.
Gjest ashanti Skrevet 11. desember 2015 #152 Skrevet 11. desember 2015 Kan jeg få en til? Kommer det noengang til å bli noe mer (forhold) mellom meg og mr X?
Plastaroma Skrevet 11. desember 2015 #153 Skrevet 11. desember 2015 Måtehold.https://gfx.tarot.com/images/site/decks/phantasmagoric/full_size/14.jpgDu kjenner ham ikke fra før, og du vil treffe ham via sosiale begivenheter de neste 90 dagene.Oi, nå trakk du to kort på samme spørsmål, og de var ikke helt enige Betyr det at jeg kan velge? Hehe
Anaïs Skrevet 11. desember 2015 #154 Skrevet 11. desember 2015 Hvordan ser framtiden ut for meg og han jeg dater nå? 😊
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #155 Skrevet 11. desember 2015 Hei! Hvordan ser fremtiden ut for meg? Kommer jeg til bli singel og få kjøpe huset til min nåværende samboer? Jeg er litt betatt av en kollega, er han int i meg? 3/Mynter.Ingenting av det du ramset opp er leveverdig.
Gjest Skrevet 11. desember 2015 #156 Skrevet 11. desember 2015 Vognen.Hmm, Vognen som julaften er litt tricky, pga Vognen handler om ego og id som stanger mot hverandre og i er i tillegg et meget materialistiskt kort. Spørs om ikke de du skal feire med kommer til å krangle etterhvert og du må flykte (vognen igjen)... Beklager at jeg kommer med eventuelle dårlige nyheter. Du må ikke beklage, det er dessverre som forventet.
Nåleputa Skrevet 11. desember 2015 #157 Skrevet 11. desember 2015 3/Mynter.Ingenting av det du ramset opp er leveverdig. hmm, hva betyr det? Skal jeg starte på nytt? Ende dette samboerskapet og være fri?
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #158 Skrevet 11. desember 2015 Jeg lurer bare på hvilke forandringer som skjer? Føler de er i anmars nemlig.Får du tid så...:-)Keiseren.Bli mer bestemt og stå opp for deg selv.
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #159 Skrevet 11. desember 2015 (endret) hmm, hva betyr det? Skal jeg starte på nytt? Ende dette samboerskapet og være fri? NarrenVeldig god ide. Endret 11. desember 2015 av O.G.
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #160 Skrevet 11. desember 2015 Du må ikke beklage, det er dessverre som forventet.Jeg kan ikke gjøre annet enn å sende en klem over skjermen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå