Gå til innhold

TAROT (desember 2015)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hever min alkoholfrie "Santa Clausthaler" til en takksigelsens fredagsskål, retning deg. :biggrin: Ha en bra kveld! 

aw, takk :-*

Hever billig ølet jeg hadde råd til i dag i en salut til dere to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hater den nye teksteditoren fremdeles og at man ikke som før kan se nr på innleggene det i øverste høyre hjørnet er kjedelig.

Endret av O.G.
Skrevet

Tar du en til på meg? :)  Denne eventuelle kjæresten, har jeg møtt ham, eller kommer jeg til å møte ham?

Skrevet

Hvis du tar en til;

Er det lenge til det blir kjærlighet? :)

Skrevet (endret)

Tar du en til på meg? :)  Denne eventuelle kjæresten, har jeg møtt ham, eller kommer jeg til å møte ham?

6/Staver.

27.jpg

Du har møtt ham og han har møtt deg. Deres ego stanger mothverandre her. Hans mer enn ditt, men det spiller ingen rolle.

Endret av O.G.
Skrevet

6/Staver.

Du har møtt ham og han har møtt deg. Deres ego stanger mothverandre her. Hans mer enn ditt, men det spiller ingen rolle.

Interessant :) Takk, igjen. Du er en knupp :blomst:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Siden det er desember og jula snegler seg innpå oss må vi ha oss en tarot tråd her i aften. Det absolutte kravet utenom at du må like Carlsberg er borte, men det er greit at du fremdeles har troen på kjærligheten. Så let i deres djup nå folkens og sjekk etter om det er noe bitterhet der, for da kan du bare glemme å be om kort. Det blir for mye å be om av ei trønderkjerring.

Minimum 200 innlegg skader heller ikke for å si det sånn og post problemstillingen din under nick. Ellers er tråden åpen for både samboere, single, gifte og enker, enkemenn og for de som har et komplisert forhold på Facebook (det er jo så moderne for tiden). Politiske holdninger er uinteressant, selv om du vet jeg vill heve et øyebryn på at du er en FRP'er.

Jeg skal bruke Phantasmagoric Tarot, kommer til å hefte ved kortet ditt.

Jeg lurer bare på hvilke forandringer som skjer? Føler de er i anmars nemlig.Får du tid så...:-)

Skrevet

Hei! Hvordan ser fremtiden ut for meg? Kommer jeg til bli singel  og få kjøpe huset til min nåværende samboer? 

Jeg er litt betatt av en kollega, er han int i meg? 

Skrevet

Kan jeg få en til? :) 

Kommer det noengang til å bli noe mer (forhold) mellom meg og mr X? 

Skrevet

Hvordan ser framtiden ut for meg og han jeg dater nå? 😊

Skrevet

Hei! Hvordan ser fremtiden ut for meg? Kommer jeg til bli singel  og få kjøpe huset til min nåværende samboer? 

Jeg er litt betatt av en kollega, er han int i meg? 

3/Mynter.

66.jpg

Ingenting av det du ramset opp er leveverdig.

Skrevet

Vognen.

7.jpg

Hmm, Vognen som julaften er litt tricky, pga Vognen handler om ego og id som stanger mot hverandre og i er i tillegg et meget materialistiskt kort. Spørs om ikke de du skal feire med kommer til å krangle etterhvert og du må flykte (vognen igjen)... 

Beklager at jeg kommer med eventuelle dårlige nyheter. 

Du må ikke beklage, det er dessverre som forventet.

Skrevet

3/Mynter.

66.jpg

Ingenting av det du ramset opp er leveverdig.

hmm, hva betyr det? Skal jeg starte på nytt? Ende dette samboerskapet og være fri? 

Skrevet

Jeg lurer bare på hvilke forandringer som skjer? Føler de er i anmars nemlig.Får du tid så...:-)

Keiseren.

4.jpg

Bli mer bestemt og stå opp for deg selv.

Skrevet (endret)

hmm, hva betyr det? Skal jeg starte på nytt? Ende dette samboerskapet og være fri? 

Narren

0.jpg

Veldig god ide.

Endret av O.G.
Skrevet

Du må ikke beklage, det er dessverre som forventet.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å sende en klem over skjermen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...