Gå til innhold

TAROT (desember 2015)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det noe kjærlighet på meg snart? 😊💕🎅

Skrevet

Årsaken til at man må ha 200 posts er at da er hun sikret  folk som lever på forum og er muligens litt desperate ikke stiller spørsmål ved svarene hennes. Hadde en veninne som levde av sånt som tlf tjenester og hun tok bare telefonene som kom seint på kveld for nettopp å sikre seg de folkene. Ikke ta det som annet enn underholdning. Når det stemmer er det mest sannsynlig fordi du lar det gå litt troll i ord og fordi innerst inne veit du  svaret .... Jeg burde ikke lese denne tråden. Må kjøpe ny tv :-D  

Skrevet

Årsaken til at man må ha 200 posts er at da er hun sikret  folk som lever på forum og er muligens litt desperate ikke stiller spørsmål ved svarene hennes. Hadde en veninne som levde av sånt som tlf tjenester og hun tok bare telefonene som kom seint på kveld for nettopp å sikre seg de folkene. Ikke ta det som annet enn underholdning. Når det stemmer er det mest sannsynlig fordi du lar det gå litt troll i ord og fordi innerst inne veit du  svaret .... Jeg burde ikke lese denne tråden. Må kjøpe ny tv :-D  

Årsaken til at man må ha 200 poster er at jeg ikke vil gi kort til de som vanligvis opererer under AB-brukeren.

Ikke sammenlign meg med noen annen tarotist som opererer i Norge. Alle som har vært på KG de siste 3 årene vet jeg er i en klasse for meg selv. 

Godt råd uansett nivået på fortunetelleren, de kan tolke kortene feil.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Gøy å spørre likevel. :)

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Ble han skremt bort av onsdagens lille "uhell"?

Sverdknekten.

61.jpg

Nei, overhodet ikke.

Skrevet

Jeg synes du skal lete opp spådomstrådene til Gjest og se hvor mye hun hjelper folk som hun ikke kjenner personlig gratis

Anonymkode: 89342...73c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tatt en del taxi de siste mnd. og den jeg hadde som sjåfør sist brakte frem noen gamle minner ang. nettopp denne personen og fortiden. Han sier ikke så mye, men blikkene han sender taler... Hva sier kortene om denne personens intensjoner ang. ei lita Hoppetusse?  :) 

Skrevet (endret)

Jeg har tatt en del taxi de siste mnd. og den jeg hadde som sjåfør sist brakte frem noen gamle minner ang. nettopp denne personen og fortiden. Han sier ikke så mye, men blikkene han sender taler... Hva sier kortene om denne personens intensjoner ang. ei lita Hoppetusse?  :) 

Hengte Mann.

12.jpg

Han går og venter på du at skal be ham med ut.

Endret av O.G.
Skrevet (endret)

Hm, bare jeg som ikke får svar?

Never mind, jeg vil leve i spenning uten å vite. 

Endret av Frida
Skrevet

Sverdknekten.

61.jpg

Nei, overhodet ikke.

Takker og bukker nok en gang O.G.!

Da får jeg sitte litt på gjerdet å se om han velger å ta kontakt igjen. Vil være litt avventende denne gangen.

Ønsker deg en fin fredagskveld :)

Skrevet

Tror mange opererer under AB-bruker fordi de ikke har flere profiler og vil ikke at ærlige og personlige svar skal henge ved profilen deres men det spiller uansett liten rolle.

Venninnen min er ikke noe god i faget men med riktige.... Klienter så tjener hun faktisk rundt tre hundre tusen i året på tlf tjenesten! 

Tenk hvor mye du som hevder du er i topp klassen ville tjent.

Om du ikke alt jobber på telefon hvorfor ikke?du er visst legendarisk men gir bort gratis for en klapp på skulderen. 

Virker seriøst ja.

Og jeg sammenligner deg virkelig ikke med noen andre som opererer i Norge. Du er i en klasse for seg! 

Skrevet

Hva er de største tingene/endringene som kommer til å skje meg i 2016?

Skrevet

Vil vårt store prosjekt lykkes? Jeg håper så inderlig, men har vanskelig for å tro det.

5/Mynter.

68.jpg

Jo, dere vil lykkes, selv om du tror dere går dere vill. Se Jake her da, som er handikappet med to amputasjoner og som vet han vil bli avvist når han spør om jobb på det finere hotellet, men gjør det alikevel. 

Skrevet (endret)

Jeg vil tilby en tarot tjeneste når den tid kommer.

Endret av O.G.
Skrevet

Kunne spurt deg om så mye! Men får holde meg kott. Kommer jeg og Ø til å kjøpe oss nytt hus i 2016?

Skrevet

Hva slags forandringer kommer til å skje i livet mitt det neste året? 

Skrevet

Kunne spurt deg om så mye! Men får holde meg kott. Kommer jeg og Ø til å kjøpe oss nytt hus i 2016?

Styrken.

8.jpg

Ja, til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...