AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg er hyperallergisk mot pelsdyr. Det vil si at nesa tetter seg umiddelbart hvis jeg er i nærheten av et dyr, smakssansene forsvinner og øynene renner. Allergitabletter fungerer ikke nevneverdig. Fikk anbefalt av en kollega å prøve en krem som heter Petal Cleanse. Slik jeg forsto det er dette en krem man skal smøre hunden inn med én gang i uken, og som skal motvirke allergenene. Noen som har erfaringer med dette? Syns nesten det høres for godt ut til å være sant, men tenker at det kan være verdt et forsøk. Moren min har hund, og det hadde vært kjekt å kunne være på besøk hos henne uten å få allergisk reaksjon hver gang. Anonymkode: 40ee9...439
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Noen som forresten vet hvor man eventuelt får kjøpt dette? Anonymkode: 40ee9...439
nytid Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 kommer opp en del hvis du søker det opp på google med erfaringer bak sånn som dette forumet :http://www.canis.no/innlegg.php?nr=125247
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Jeg er nok kun moderat allergisk, jeg må være i nærkontakt med dyr eller hår for å reagere, som regel. For meg fungerer Petal Cleanse veldig godt. Bruker kun dette og har minimalt med symptomer, uten PC hadde jeg nok ikke kunnet hatt dyr lenger. Verdt et forsøk, vil jeg si. Det må brukes en gang i uken over flere uker (3-4?) før du får full virkning.Jeg har kjøpt mine på nett, mener det var hos dyrlegebutikken og muligens animail. Anonymkode: 6dc82...67f
MapleSirup Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Dette er tull!Kun et produkt de tjener masse penger på som dekker over det ytterste laget på dyret...Har 0 effekt annet enn at formildner i noe grad ved direkte berøring av overflatepelsen til dyret.
ROMPEGURI Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Når samboeren min er syk så blir han veldig allergisk mot hunden vår. Dusjer jeg hunden godt og gnir inn petal cleanse, så blir han mye bedre! Samme gjelder familien min, de merker stor forskjell når han har petal cleanse på og ikke. Og det har jeg faktisk blindtestet flere ganger! Om det fungerer i lengden vet jeg ikke, da hunden vår bare er 7 mnd. Men om du er veldig allergisk, og ønsker deg hund, så ville jeg ikke basert hundeholdet på produktet, men om du bare er på besøk noen ganger så kjør på!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Dette er tull!Kun et produkt de tjener masse penger på som dekker over det ytterste laget på dyret...Har 0 effekt annet enn at formildner i noe grad ved direkte berøring av overflatepelsen til dyret. Jeg tror ikke det fungerer kun ved å dekke det ytterste laget, da det skal vaskes og tørkes av etterpå. Kan du forklare hvorfor det er tull? Jeg merker jo en veldig god effekt, men om det kommer av alt pelsstellet, Petal Cleanse eller en kombinasjon av begge deler, det vet jeg ikke. Anonymkode: 6dc82...67f 1
MapleSirup Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Hvis man virkelig lurer på PC og vurderer som en slags medisin så ber jeg om at dere snakker med en lege som er speialist på allergi først, elvt kontaker naaf.De kan forklare det så mye bedre.Ja, det kan sikkert døyve symptomene, men problemene er der like fullt.Om du tar en Paracet mot tannverk så virker kanskje det, men du har fortsatt tannverk
MapleSirup Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Klippet ut litt har fra naaf.no sine sider. De er subtile, men tydelige nok ;)Har problemer med nettsiden deres!!Ulike vaskemidler som kan smøres på dyret, (PetalCleanse) for å redusere mengden allergener, har vært lansert som middel mot dyreallergi. Allergenmengden i pelsen på en katt reduseres også ved vanlig vasking og bading, men anbefales likevel ikke som et middel mot dyreallergi. I beste fall vil vaskemiddel hjelpe midlertidig og være aktuelt for de med mildere form for dyreallergi. Selv om katten vaskes, vil det finnes katteallergener i husstøvet. En annen sak er at hyppig vasking av dyret grenser til dyreplageri.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Om allergitabletter ikke fungerer tviler jeg på at petal cleanse gjør nytten. Dersom du velger å prøve det må jo uansett moren din støvsuge og tørrmoppe før du kommer, samt tørke støv. Pelshår fester seg over alt. Anonymkode: 1ad84...474 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå