AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Bare ren nysgjerrighet. Hvor mye interessant måtte hun være for at du som ordentlig mann skulle bli interessert i å bli kjent med tanke på forhold? Anonymkode: 309d9...8d2
Gjest Franke Ann Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Snakker kun for meg selv, men det hadde aldri vært aktuelt uansett hvor interessant hun var. 3 små barn er alt for mye. Jobber en del med barn ellers, så fritiden min vil jeg helst holde 100% barnefri. Om det var snakk om én unge som hun i tillegg delte omsorgen for, eller 3 voksne barn (og jeg var 50+), så kanskje. Endret 11. desember 2015 av Franke Ann
Gjest Castielz Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Kids = no-go.Samme hvor pen, hyggelig, smart, morsom, lojal og omsorsfull hun er.Kunne vært den ultimate kvinnen, hadde fremdeles vært fullstendig uinteressant.
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Kids = no-go.Samme hvor pen, hyggelig, smart, morsom, lojal og omsorsfull hun er.Kunne vært den ultimate kvinnen, hadde fremdeles vært fullstendig uinteressant.Så hvis ditt livs kjærlighet har hatt et liv før deg før du traff henne så hadde du takket nei?
Gjest Castielz Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Så hvis ditt livs kjærlighet har hatt et liv før deg før du traff henne så hadde du takket nei?Har hun barn, er hun ikke mitt livt kjærlighet.
Lalunaa Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Jeg traff mannen min gjennom venner, ca 2 år etter at jeg og x en gikk fra hverandre. Han var i utgangspunktet skeptisk til å treffe damer, som allerede hadde barn. Så traff han meg, med ikke bare ett- men som deg, med tre barn.for oss har det fungert veldig bra og vi elsker hverandre fryktelig masse😍😍 og han er en FANTASTISK voksenperson i livene til barna. De forguder han😊❣ 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Klart der finnes menn som ikke lar seg skremme av at du har 3 barn. Jeg er selv 35 år og ble aleine da mine var 2,4 og 6 år gammel. Jeg har både vært sammen med menn uten barn og egne. Det er jeg som gjorde det slutt. Jeg var aleine i et par dag bortsett fra mislykket dateing innimellm, men så traff jeg han som er kjæresten min nå. Han er 9 år yngre enn meg og ingen barn selv. Klart han var skeptisk i starten, men etter vi ble kjent så har han ikke tvilt et sekund at det et meg han vil ha. Verken jeg eller han har hatt det så bra sammen med noen før:) Nå er mine ganske store, så det er nok lettere for han enn om jeg hadde 3 små barn sefølgelig. Anonymkode: a7d19...adc 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Klart der finnes menn som ikke lar seg skremme av at du har 3 barn. Jeg er selv 35 år og ble aleine da mine var 2,4 og 6 år gammel. Jeg har både vært sammen med menn uten barn og egne. Det er jeg som gjorde det slutt. Jeg var aleine i et par dag bortsett fra mislykket dateing innimellm, men så traff jeg han som er kjæresten min nå. Han er 9 år yngre enn meg og ingen barn selv. Klart han var skeptisk i starten, men etter vi ble kjent så har han ikke tvilt et sekund at det et meg han vil ha. Verken jeg eller han har hatt det så bra sammen med noen før:) Nå er mine ganske store, så det er nok lettere for han enn om jeg hadde 3 små barn sefølgelig.Anonymkode: a7d19...adcskulle stå et par år. Anonymkode: a7d19...adc
Lalunaa Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Jeg traff mannen min gjennom venner, ca 2 år etter at jeg og x en gikk fra hverandre. Han var i utgangspunktet skeptisk til å treffe damer, som allerede hadde barn. Så traff han meg, med ikke bare ett- men som deg, med tre barn.for oss har det fungert veldig bra og vi elsker hverandre fryktelig masse😍😍 og han er en FANTASTISK voksenperson i livene til barna. De forguder han😊❣jeg var 29 når jeg traff min mann. Da var ungene 4, 7 og 9 år😊 - du treffer nok ikke drømmeprinsen på første forsøk. Litt prøving og feiling må til. Men plutselig, helt utav det blå så er han der😊😳 Endret 11. desember 2015 av Lalunaa 1
Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Kids = no-go.Samme hvor pen, hyggelig, smart, morsom, lojal og omsorsfull hun er.Kunne vært den ultimate kvinnen, hadde fremdeles vært fullstendig uinteressant.Håper ikke du forelsker degbi noen med barn da,for blir du det,så er løpet kjørt nemlig.Du styrer ikke de følelsene,ingen gjør det.Men mulig du hadde godtatt og akseptert? Ikke vær så bastant du,selv om du selvfølgelig har rett til å mene hva du vil.Aldri si aldri :-)
Gjest Trollkarlen Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 3 barn med 2-3 forskjellige menn? Skjer ikke! Helt grunnleggende verdier er ikke tilstedet.3 barn med en mann over et 10+ år langt forhold? Ja, men å bli samboere er uaktuelt. Samboerskap skjer ikke før barna er ute av hus.
Gjest Castielz Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Håper ikke du forelsker degbi noen med barn da,for blir du det,så er løpet kjørt nemlig.Du styrer ikke de følelsene,ingen gjør det.Men mulig du hadde godtatt og akseptert? Ikke vær så bastant du,selv om du selvfølgelig har rett til å mene hva du vil.Aldri si aldri :-)Jeg vet.Følelsene mine har jeg heldigvis god kontroll på.Å ikke omgås jeg folk med barn, og har heller ingen planer om å gjøre det i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå