Gjest L´issi Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 God fredagskveld kjære prøvere og/eller ufrivillg barnløse Hvilke symptomer har dere AKKURAT NÅ? Når har dere IKM? Har dere tatt test?Hvor lenge har dere prøvd?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Første dag i siste mens 15.11, trodde jeg hadde el 26-29 nov, men testen slo plutselig ut 6 desember. Skal egentlig ha ikm i morgen, men sikkert forskyvet seg hele greia nå. Så blir spennende! Har tatt flere g tester men alle negative. Sympomer : murringer ved livmor, eggestokker og muring i korsryggen. Kvalm til og fra ( kan være andre ting) Anonymkode: 3ca71...0e3
tekjerringa Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Ikm til onsdag (16.12)Litt øm i et bryst en dag, litt vondt i korsryggen og noe murring. Men alt det kan selvfølgelig være innbilning. Jeg regner som alltid med at frk.mensen kommer til avtalt tid😯Jeg er operert for endometriose, og fikk beskjed om at egglederne mine så veldig tette ut. Jeg har eggløsning, men jeg vet ikke om eggene kommer ned i livmor.. Så derfor er jeg skeptisk selv om jeg håper..
Fiberhusk Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Herregud for en håpløs dag! Jeg våknet om morgenen i dag av kvalme, og har menssmerte-arktig vondt. Vi begynte å prøve for to dager siden, så det er ikke mulig at det er derfor, det vet jeg. Men det er bare så dårlig gjort av kroppen min å gi meg sånne lure-signaler Venter på mens snart, regner uansett med at det ikke gikk på første forsøk
frk.fersken Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Ikm i dag. Murringer i magen, småkvalm av og på og antydning til ømme pupper.
Gjest L´issi Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Første dag i siste mens 15.11, trodde jeg hadde el 26-29 nov, men testen slo plutselig ut 6 desember. Skal egentlig ha ikm i morgen, men sikkert forskyvet seg hele greia nå. Så blir spennende! Har tatt flere g tester men alle negative. Sympomer : murringer ved livmor, eggestokker og muring i korsryggen. Kvalm til og fra ( kan være andre ting) Anonymkode: 3ca71...0e3hvordan gikk det?:) Lar tanta vente på seg?:)
Gjest L´issi Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Ikm i dag. Murringer i magen, småkvalm av og på og antydning til ømme pupper.så spennende:) har du testa?:)
Gjest L´issi Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Herregud for en håpløs dag! Jeg våknet om morgenen i dag av kvalme, og har menssmerte-arktig vondt. Vi begynte å prøve for to dager siden, så det er ikke mulig at det er derfor, det vet jeg. Men det er bare så dårlig gjort av kroppen min å gi meg sånne lure-signaler Venter på mens snart, regner uansett med at det ikke gikk på første forsøk Skal aldri si aldri:) Krysser fingrene for deg! Har IKM 21 des.. Vanskelig å la vær å teste😇🙈
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Ikm til onsdag (16.12)Litt øm i et bryst en dag, litt vondt i korsryggen og noe murring. Men alt det kan selvfølgelig være innbilning. Jeg regner som alltid med at frk.mensen kommer til avtalt tid😯Jeg er operert for endometriose, og fikk beskjed om at egglederne mine så veldig tette ut. Jeg har eggløsning, men jeg vet ikke om eggene kommer ned i livmor.. Så derfor er jeg skeptisk selv om jeg håper.. Opererte for endometriose i fjor vinter. De hadde fjernet mye vev, og eggstokkene så tette ut på meg. Jeg er nå 11+3 uker på vei, hvor jeg lenge var skeptisk til om det ville gå. Har vært gravid flere ganger etter operasjonen, men har mistet... Håper at denne gangen vil gå! Anonymkode: d7402...85c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 hvordan gikk det?:) Lar tanta vente på seg?:)ikke noe tegn til ikm enda, men venter den kanskje om 1 uke da, siden el kom seinere. I går kveld hadde jeg dårlig mage og var kjempe kvalm. Er i tillegg veldig trøtt og sliten, men kan jo være andre ting. Anonymkode: 3ca71...0e3
frk.fersken Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Jeg tok en test i dag med ganske utvanna urin, fikk en veldig svak strek. Ny test i morgen tidlig, spent! 2
tekjerringa Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Opererte for endometriose i fjor vinter. De hadde fjernet mye vev, og eggstokkene så tette ut på meg. Jeg er nå 11+3 uker på vei, hvor jeg lenge var skeptisk til om det ville gå. Har vært gravid flere ganger etter operasjonen, men har mistet... Håper at denne gangen vil gå!Anonymkode: d7402...85ctakk for oppmuntring 😊
Gjest L´issi Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Jeg tok en test i dag med ganske utvanna urin, fikk en veldig svak strek. Ny test i morgen tidlig, spent!Ååå!! Lykke til😊 håper Spira sitter for deg😊
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Ikm i dag. Murringer i magen, småkvalm av og på og antydning til ømme pupper.så spennende !! Når startet du prøvingen ? Anonymkode: 3ca71...0e3
frk.fersken Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 så spennende !! Når startet du prøvingen ? Anonymkode: 3ca71...0e3Hadde en SA i november, virker som om det har klaffet på første pp etter den nå
Fiberhusk Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Skal aldri si aldri:) Krysser fingrene for deg! Har IKM 21 des.. Vanskelig å la vær å teste😇🙈Ja det er veldig vanskelig å la være! Jeg skal ha bare noen dager etter deg, og klør i fingrene etter å ta en test. Har så mange plagsomme symptomer, som bare blir ved. Jeg har jo hørt om innbilt svangerskap, og prøver bare å fortelle meg selv at det er det det er, for ellers synes jeg det har gått lovlig fort denne gangen (og hvis det er en spire, så er det alikevel ingen garanti for at det forblir)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Hadde en SA i november, virker som om det har klaffet på første pp etter den nå håper virkelig det da ! Anonymkode: 3ca71...0e3
Fiberhusk Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Hadde en SA i november, virker som om det har klaffet på første pp etter den nå Krysser fingrene for dere!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Snart 9 dpo, på lørdag hadde jeg diaré i bare noen timer og var veldig kvalm. Nå har jeg mye luft og hard mage + kvalme av og på og den ene puppen er veldig øm. Ellers murringer i korsrygg og nedre mage. Hmm.. Skal ikke være litt Anonymkode: 3ca71...0e3
Gjest L´issi Skrevet 14. desember 2015 #20 Skrevet 14. desember 2015 Snart 9 dpo, på lørdag hadde jeg diaré i bare noen timer og var veldig kvalm. Nå har jeg mye luft og hard mage + kvalme av og på og den ene puppen er veldig øm. Ellers murringer i korsrygg og nedre mage. Hmm.. Skal ikke være litt Anonymkode: 3ca71...0e3Har du tatt noen test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå