Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God fredagskveld kjære prøvere og/eller ufrivillg barnløse :) 

Hvilke symptomer har dere AKKURAT NÅ
Når har dere IKM? 
Har dere tatt test?
Hvor lenge har dere prøvd? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dag i siste mens 15.11, trodde jeg hadde el 26-29 nov, men testen slo plutselig ut 6 desember. Skal egentlig ha ikm i morgen, men sikkert forskyvet seg hele greia nå. Så blir spennende! Har tatt flere g tester men alle negative. 

Sympomer : murringer ved livmor, eggestokker og muring i korsryggen. Kvalm til og fra ( kan være andre ting) 

Anonymkode: 3ca71...0e3

Skrevet

Ikm til onsdag (16.12)

Litt øm i et bryst en dag, litt vondt i korsryggen og noe murring. Men alt det kan selvfølgelig være innbilning. Jeg regner som alltid med at frk.mensen kommer til avtalt tid😯

Jeg er operert for endometriose, og fikk beskjed om at egglederne mine så veldig tette ut. Jeg har eggløsning, men jeg vet ikke om eggene kommer ned i livmor.. Så derfor er jeg skeptisk selv om jeg håper..

Skrevet

Herregud for en håpløs dag! Jeg våknet om morgenen i dag av kvalme, og har menssmerte-arktig vondt. Vi begynte å prøve for to dager siden, så det er ikke mulig at det er derfor, det vet jeg. Men det er bare så dårlig gjort av kroppen min å gi meg sånne lure-signaler :fnise:  Venter på mens snart, regner uansett med at det ikke gikk på første forsøk :)

Skrevet

Ikm i dag. Murringer i magen, småkvalm av og på og antydning til ømme pupper.

Skrevet

Første dag i siste mens 15.11, trodde jeg hadde el 26-29 nov, men testen slo plutselig ut 6 desember. Skal egentlig ha ikm i morgen, men sikkert forskyvet seg hele greia nå. Så blir spennende! Har tatt flere g tester men alle negative. 

Sympomer : murringer ved livmor, eggestokker og muring i korsryggen. Kvalm til og fra ( kan være andre ting) 

hvordan gikk det?:) Lar tanta vente på seg?:)

Skrevet

så spennende:) har du testa?:)

Skrevet

Herregud for en håpløs dag! Jeg våknet om morgenen i dag av kvalme, og har menssmerte-arktig vondt. Vi begynte å prøve for to dager siden, så det er ikke mulig at det er derfor, det vet jeg. Men det er bare så dårlig gjort av kroppen min å gi meg sånne lure-signaler :fnise:  Venter på mens snart, regner uansett med at det ikke gikk på første forsøk :)

Skal aldri si aldri:) Krysser fingrene for deg! Har IKM 21 des.. Vanskelig å la vær å teste😇🙈

Skrevet

Ikm til onsdag (16.12)

Litt øm i et bryst en dag, litt vondt i korsryggen og noe murring. Men alt det kan selvfølgelig være innbilning. Jeg regner som alltid med at frk.mensen kommer til avtalt tid😯

Jeg er operert for endometriose, og fikk beskjed om at egglederne mine så veldig tette ut. Jeg har eggløsning, men jeg vet ikke om eggene kommer ned i livmor.. Så derfor er jeg skeptisk selv om jeg håper..

Opererte for endometriose i fjor vinter. De hadde fjernet mye vev, og eggstokkene så tette ut på meg. 

Jeg er nå 11+3 uker på vei, hvor jeg lenge var skeptisk til om det ville gå. Har vært gravid flere ganger etter operasjonen, men har mistet... Håper at denne gangen vil gå!

Anonymkode: d7402...85c

Skrevet

hvordan gikk det?:) Lar tanta vente på seg?:)

ikke noe tegn til ikm enda, men venter den kanskje om 1 uke da, siden el kom seinere. I går kveld hadde jeg dårlig mage og var kjempe kvalm. Er i tillegg veldig trøtt og sliten, men kan jo være andre ting. 

Skrevet

Jeg tok en test i dag med ganske utvanna urin, fikk en veldig svak strek. Ny test i morgen tidlig, spent!

• Liker 2
Skrevet

Opererte for endometriose i fjor vinter. De hadde fjernet mye vev, og eggstokkene så tette ut på meg. 

Jeg er nå 11+3 uker på vei, hvor jeg lenge var skeptisk til om det ville gå. Har vært gravid flere ganger etter operasjonen, men har mistet... Håper at denne gangen vil gå!

Anonymkode: d7402...85c

takk for oppmuntring 😊

Skrevet

Jeg tok en test i dag med ganske utvanna urin, fikk en veldig svak strek. Ny test i morgen tidlig, spent!

Ååå!! Lykke til😊 håper Spira sitter for deg😊

Skrevet

så spennende !! Når startet du prøvingen ? 

Skrevet

så spennende !! Når startet du prøvingen ? 

Hadde en SA i november, virker som om det har klaffet på første pp etter den nå :) 

Skrevet

Skal aldri si aldri:) Krysser fingrene for deg! Har IKM 21 des.. Vanskelig å la vær å teste😇🙈

Ja det er veldig vanskelig å la være! Jeg skal ha bare noen dager etter deg, og klør i fingrene etter å ta en test. Har så mange plagsomme symptomer, som bare blir ved. Jeg har jo hørt om innbilt svangerskap, og prøver bare å fortelle meg selv at det er det det er, for ellers synes jeg det har gått lovlig fort denne gangen :fnise: (og hvis det er en spire, så er det alikevel ingen garanti for at det forblir)

Skrevet

Hadde en SA i november, virker som om det har klaffet på første pp etter den nå :) 

håper virkelig det da ! :) 

Skrevet

Krysser fingrene for dere! :wink:

Skrevet

Snart 9 dpo, på lørdag hadde jeg diaré i bare noen timer og var veldig kvalm. Nå har jeg mye luft og hard mage + kvalme av og på og den ene puppen er veldig øm. Ellers murringer i korsrygg og nedre mage. Hmm.. Skal ikke være litt 

Skrevet

Snart 9 dpo, på lørdag hadde jeg diaré i bare noen timer og var veldig kvalm. Nå har jeg mye luft og hard mage + kvalme av og på og den ene puppen er veldig øm. Ellers murringer i korsrygg og nedre mage. Hmm.. Skal ikke være litt 

Har du tatt noen test? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...