Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg trenger julegavetips. Hva kjøper man til: (sånn ca. 100,- pr gave) Venninner Vennepar Bestefar (som har alt - lotto, godteri og truser er oppbrukt) Bestemor (som har alt) 15 år gammel gutt 8 år gammel gutt :-)
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Til de voksne: En flaske vin, gavekort, en bok, konfekt, noe hjemmelaget (male på glass, strikk et skjerf i et mykt og spennende garn som Funny). Til barna: Bor du i Oslo, ta en titt på Toys'r'Us, der er det billig. En bok trenger heller ikke koste så mye.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Til de voksne: En flaske vin' date= gavekort, en bok, konfekt, noe hjemmelaget (male på glass, strikk et skjerf i et mykt og spennende garn som Funny). Til barna: Bor du i Oslo, ta en titt på Toys'r'Us, der er det billig. En bok trenger heller ikke koste så mye. Arkana, kan jeg ta en titt på toys'r'us hvis jeg bor i kristiansand også?
Dawn Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Hva med å gi en opplevelse? Ta en person med ut på piknik eller lignende? Gjør det koselig med mat og drikke osv. Særlig eldre mennesker setter stor pris på TID.
Arkana Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Åååå nei, kun tillatt for Oslo-borgere. Bevis må has med.
Gjest Mocca Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Har hatt skikkelig problem med å finne en fin gave til besteforeldre/ oldeforeldre, som du sier har alt. Fikk nettopp en ide på jobb om å lage et lite fotoalbum med bilder av ungene gjennom året som har gått, og sette årstall på albumet. Kan jo være kjekt å vise fram til venner og kjente som stikker innom. Nå har jeg ferdig julegave i mange år framover
Catlin Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 Alle vennepar av oss får hjemmebakte kaker. Jeg har utenlandsk mann, så de fleste kakene er sorter de ikke baker selv. Dessuten baker de ikke noe særlig noen av de, så det faller i smak. Prøver alltid å få til noe som kan "benyttes" eller spises. De fleste har nok som ligger og samler støv. Problemet nå er at det begynner å bli veldig mange unger som også skal ha gave. De er det værre å kjøpe til. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #9 Skrevet 6. oktober 2004 cd-singel hansker boxer-shorts sokker sengesett (både til barn og voksne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå