Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier!

Hos meg er det ikke.:grine: Klarer ikke glemme disse fantastiske dager når jeg  var liten guttunge og før Julen var det alltid mye snør og det var deilig følelser. Se på julefilmer og drikke julebrus. 

Men i år er det ikke skikkelig stemning og følelser at jeg skal kose meg igjen foran tv-en og se på julefilmer, synes det er koselig.  I fjor så godt jeg kan huske kom snøen ganske sent og det var så kjedelig.

Jeg er ikke fyr som feirer ting og tang men jul er koselig. 

Anonymkode: de077...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

obbss SNØ ikke SNØR ts

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå? Nei. Får ikke julestemning før vi kommer hjem til min mor. Da er det jul.

Skrevet

**dagene 

Skrevet

Lite julestemning i Trondheim, snøen mangler totalt, men håper det bedrer seg når det nærmer seg jul. Har ingen hast enda.

Skrevet

Ingen julestemning, null snø! KATASTROFE! 
Blir det ingen snø til jul, ja da blir det ingen jul for min del ihvertfall. Sitter å ser på Jul på Månetoppen nå, men ingen julestemning :( 

Anonymkode: b1b48...bb4

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.12.2015 den 21.19):

Ingen julestemning, null snø! KATASTROFE! 
Blir det ingen snø til jul, ja da blir det ingen jul for min del ihvertfall. Sitter å ser på Jul på Månetoppen nå, men ingen julestemning :( 

Anonymkode: b1b48...bb4

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Klaveret
Skrevet

Jeg har akkurat passe med julestemning. Snø også :nissevink:

Skrevet

Igrunnen ikke. Bør vel bake en pepperkake. Åt en appelsin tidligere i dag da.

Skrevet

Nei, ikke ennå. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ikke i det hele tatt her. Har ikke giddet å kjøpe inn noe julepynt da alt uansett kun kan brukes i år. Er heller ikke noe snø her, men ellers er det julestemning ute i byen. Stort julemarked og julelys overalt.

Regner med skikkelig julestemning når jeg er hjemme hos mamma og pappa i Norge neste uke :)

Skrevet

Har ikke hatt julestemning på flere år, etter at vi gikk fra å være 15-20 personer som feiret sammen på julaften, til å bli 4-5. Er liksom ikke det samme å se fram til, og føler julaften mer eller mindre er en vanlig dag der vi må ta på oss kjole for å spise middag, selv om vi bare er nærmeste familien. 

Skrevet

Ja, jeg klarer å lage julestemning selv om det ikke er snø. Har hatt julaften med regn og grønn plen før.  Jeg bare unngår å se ut vinduet, det blir mørkt så fort nå så det er positivt. Men så klart jeg tar i mot julesnø hvis det kommer, med stor glede!

Skrevet

Ikke så fryktelig mye julestemning hos meg nei... Ingen snø = ingen julestemning for min del. Og stesshælvete på skolen gjør det heller ikke så lett å la julestemninga synke inn, til tross for at jeg desperat gjør alt som er "julete": har mammas hjemmelagde adventskalender, hører på julemusikk, drikker jule-te og spiser pepperkaker. Men snøen er nok den viktigste årsaken til null julestemning. 

Skrevet

Masse julestemning her! Har allerede pyntet juletreet og satt fram julepynten :P og allerede sett en haug med julefilmer og julekalendere, spist ribbe og kalkun og julekaker, ooog jeg har pakket inn julegaver. At det ikke er snø passer meg midt i blinken siden jeg hater snø :nigo:

Anonymkode: b5596...51e

Skrevet

Hører den ofte :) :D

Skrevet

Finnes ikke julestemning. Vi har bestemt oss for å droppe julepyntingen i år, da mor fikk slag og ligger på sykehus. Vi tenker kun på hvordan vi skal forholde oss når hun kommer hjem og blir hjelpetrengende 24/7

Anonymkode: f1e7b...35a

Skrevet

Finnes ikke julestemning. Vi har bestemt oss for å droppe julepyntingen i år, da mor fikk slag og ligger på sykehus. Vi tenker kun på hvordan vi skal forholde oss når hun kommer hjem og blir hjelpetrengende 24/7

Anonymkode: f1e7b...35a

uffda :( hvor gammel er hun? 

Skrevet

Finnes ikke julestemning hos meg heller. Har ikke orket å pynte en gang, jeg gleder meg ikke til jul. Hele desember er generelt en veldig tung tid for meg.

Med mindre noen slår meg i hodet med litt julestemning, så tror jeg ikke jeg får den i år heller.

Anonymkode: 424fa...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...